پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در گزارش روز چهارشنبه خود به نقل از عنایت الله رحیمی افزود: با توجه به مواجه 21 شهرستان این استان با سیل و وارد آمدن خسارت به بخش های مختلف به ویژه بخش کشاورزی، انتظار است که اعتبار لازم برای جبران این خسارت ها تامین شود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به وجود تعداد زیادی از طرح های عمرانی با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی در این استان، ضرورت دارد که این پروژه ها نیز تکمیل شوند.
او اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون اعتبارات زیادی برای احداث این پروژه ها هزینه شده، تکمیل هر یک از آنها به نوعی حفظ سرمایه و همچنین گامی در جهت خدمت رسانی به مردم خواهد بود.
استاندار فارس، همچنین در این دیدار از دکتر نوبخت دعوت کرد که با حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس و بازدید از طرح های عمرانی، مطالبات و نیازهای این استان را مورد ارزیابی قرار دهد.
رحیمی گفت: امیدواریم که با همراهی همیشگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، شاهد رفع مشکلات باقی مانده از سیل در استان فارس و همچنین بهره برداری از پروژه های جدید باشیم.
سیل پنجم و ششم فروردین 98 در محل دروزاره قرآن شیراز موجب جان باختن 21 نفر و مصدوم شدن تعدادی از مردم شد.
همچنین بر اثر این حادثه، تعدادی از اماکن مسکونی و واحدهای آموزشی محله سعدی این شهر آسیب دید. افزون بر این در روزهای یاد شده و تا پایان فروردین 98 وقوع سیل در 21 شهرستان فارس با خسارت های قابل توجهی همراه بود.
استان فارس دارای 29 شهرستان است.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.