این خانم نیکوکار با خودرو خانواده مسافر کرمانشاهی تصادف کرد و دچار مصدومیت شدید شد اما والدین وی بدون دریافت هیچگونه خسارتی و در زمانی که هنوز دخترشان در اتاق عمل بود، رسم میهمان نوازی را به جا آوردند و خانواده مسافر را راهی دیارشان کردند.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از یاسمین خان دشتی 25 ساله مدیر گروه خیریه مردمی منش که در جریان امداد رسانی به سیل زدگان محله سعدی شیراز در سانحه تصادف دچار آسیب شد، عیادت کرد.
بتول معلم در این زمینه به ایرنا گفت: خانواده خان دشتی از سالیان گذشته در امور خیر و کمک رسانی به نیازمندان فعال بوده اند و در سیل اخیر شیراز نیز به همراه سایر اعضای خیریه مردمی منش در محله سعدی مستقر شدند و به اهالی آسیب دیده این منطقه کمک رسانی کردند.
اعضای این خیریه بعد از سیلاب در کنار برخی تیم های آفرود شیراز در مدرسه ای در محله سعدی مستقر شدند و مشغول خدمت رسانی بودند که یاسمین خان دشتی مدیر خیریه مردمی منش در بلوار سعدی با خودرو خانواده مسافری از استان کرمانشاه تصادف کرد و شدیدا مصدوم شد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: در رخداد تصادف، ماموران نیروی انتظامی به والدین خانم خان دشتی توصیه کردند که فعلا رضایت ندهند و صبر کنند تا دخترشان از اتاق عمل بیرون بیایید و بعد اگر تمایل داشتند رضایت دهند اما این خانواده در همان لحظه رضایت خود را اعلام و خانواده کرمانشاهی را با دلی شاد راهی شهر و دیارشان کردند.
معلم با بیان اینکه استاندار فارس و معاون سیاسی وی در طول مدت طی مراحل درمان خانم خان دشتی بطور مداوم پیگیر وضعیت سلامت و درمان او بوده اند، گفت: نوع دوستی این خانواده شیرازی به معنای واقعی مثال زدنی است.
سیل های پنجم و ششم فروردین 98 خسارات و تلفاتی در شیراز برجای گذاشت و بیشترین خسارت در سیل ششم فروردین به محله سعدی وارد شد.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.