روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در گزارش روز چهارشنبه خود با بیان این مطلب به نقل از مدیر کل این نهاد فرهنگی، اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های روحی و روانی که ممکن است در این بحران‌ها به کودکان و نوجوانان وارد شود، لازم است افراد آشنا با امور کودکان، ضمن حضور در این مناطق در زمینه‌های مختلف به آنان کمک کنند.
زهرا افتخاری افزود: کارشناسان و مربیان این کانون نیز در قالب پیک های امید به اینگونه مناطق سفر می کنند.
وی ادامه داد: از ابتدای سال 98 با توجه به وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، کاروان پیک امید فعالیت خود را از نخستین روزهای سال آغاز کرده است و هم اینک مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور، در تمام استان‌های سیل‌زده در حال خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.
به گفته افتخاری، طرح پیک امید با هدف خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور و با حضور داوطلبانه و جهادی مربیان و متخصصان حوزه کودک و نوجوان از سال 97 آغاز شد.
از اواخر اسفندماه 97 بارندگی های شدید در برخی از استان های کشور آغاز شد که تا نیمه دوم فروردین 98 ادامه داشت و این پدیده جوی موجب بروز سیل در استان های گلستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و خوزستان شد که زیان های بسیاری به مناطق نام برده وارد کرد.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.