علی اصغر مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: موکب ارائه کننده خدمات غذایی به مردم پلدختر از شهرستان دامغان مزین به نام علی بن موسی الرضا(ع) است که روزانه چهار هزار و 500 وعده غذای گرم بین مردم توزیع می‌کند.
فرماندار دامغان با اشاره به اینکه این موکب از سوم اردیبهشت 98 به مدت 10 روز در روستای چم مهر شهرستان پلدختر در استان لرستان مستقر شد، افزود: تمام اقلام ارسالی به این موکب شامل روغن، برنج، گوشت، مرغ، حبوبات و دیگر اقلام غذایی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مردم و خیران دامغان تامین شده است.
وی با بیان اینکه سمنان، در امر خدمت‌رسانی استان معین لرستان تعیین شده است، گفت: اقلام غذایی ارسالی به وسیله 2 کامیون روز گذشته به موکب علی بن موسی الرضا (ع) روستای چم مهر اعزام شد و در این راستا 30 نفر از خادمان اعزامی از دامغان، وظیفه آشپزی و خدمات دهی به مردم سیل زده را برعهده دارند.
فرماندار دامغان گفت: موکب علی بن موسی الرضا (ع) دامغان در سال های اخیر با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا حاضر می شود که با توجه به سیلاب اخیر به استان لرستان اعزام شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 21 هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.