به گزارش ایرنا دکتر سید مرتضی موسوی دوشنبه در دیدار با تعدادی از مدیران تشکل های غیردولتی معلولان استان فارس افزود: سال گذشته سال سختی برای سازمان بهزیستی در تمام حوزه های پیشگیری ، توانبخشی ، اجتماعی و مشارکت ها بود اما امیدوار هستیم تا در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه ها باشیم.
وی اظهار داشت:در زمان حاضر سخت ترین وظایف با کمترین اعتبارات به این سازمان واگذار شده و نیروهای خدوم با تمام توان این وظایف را به خوبی انجام می دهند.
مدیرکل بهزیستی استان فارس بیان کرد: همین خضوع کارکنان بهزیستی موجب شده تا در بعضی موارد حتی وظایفی که قانونا بر عهده سایر نهادهاست به سازمان بهزیستی سپرده شود.
موسوی با اشاره به همکاری تشکل های غیردولتی در این عرصه افزود:همکاری بدون منت تشکل ها و نهادهای غیردولتی و همچنین سایر موسسات و مراکز موجب شده تا این مشکلات نتواند خللی در کار ایجاد کند.
وی اضافه کرد:واگذاری خدمات در این سازمان به بخش غیردولتی موجب شده تا علاوه بر افزایش کیفیت هزینه های مربوط به یک چهارم تقلیل پیدا کند.
معاون امور توانبخشی بهزیستی فارس نیز گفت:برای اجرای بهتر قانون جامع حمایت از حقوق معلولان همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط بسیار لازم و ضروری است.
حمید گودرزی افزود:قانون گذار مسئولیت اجرای هریک از مواد قانون یاد شده را به نهاد خاصی محول کرده و در این مسیر بهزیستی وظیفه هماهنگی برای اجرای بهتر آن را دارد.
وی اظهار داشت:به دلیل عدم انجام درست مسئولیت توسط بعضی نهادها و دستگاه های مرتبط هم اکنون عمده بار مسئولیت بر دوش سازمان بهزیستی است.
قانون جامع حمایت از معلولان متضمن تامین شغل و رفاه معلولان است.
7379/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.