مهندس عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه اعزام این گروه مهندسی به خبرنگار ایرنا گفت : این گروه مهندسی و ماشین آلات شامل چهار دستگاه خودروی کمپرسی و یکدستگاه لودر است که با تجهیزات و راننده مجرب به مناطق حادثه دیده از سیل استان خوزستان اعزام شده است.
وی با بیان اینکه ماموریت گروه یاد شده امداد رسانی در سیل و آوار برداری در مناطق حادثه دیده است گفت: واحد اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن استان فارس آمادگی دارد تا با اعزام نفرات و ماشین آلات مجهز به هر نقطه ای از میهن اسلامی که در حوادث سیل و بارندگی دچار آسیب شده اند به یاری آسیب دیدگان بشتابد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس همچنین اظهارداشت: بنیاد مسکن در زمان بروز بلایای طبیعی و درهر موقعیتی که نیاز به امداد رسانی باشد در کنار مردم است و با کار جهادی و بی وقفه در کاهش آلام مردم در هر کجای میهن اسلامی می کوشد.
زمانی همچنین با اشاره به وقوع سیل در منطقه سعدی شیراز در روزهای گذشته گفت: کار ارزیابی واحد های مسکونی در این منطقه و سایر مناطق شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس به پایان رسید و هماهنگی ها برای پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق آسیب دیده آغاز شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در این مناطق علاوه بر وام های بازسازی مناطق آسیب دیده به صورت تسهیلات کم بهره ، شهروندان از کمک های بلاعوض و معیشتی برای تامین مایحتاج و لوازم زندگی نیز برخوردار شدند.
بارش شدید باران در روزهای پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد. جاری شدن سیلاب در شیراز 19 کشته ، 107 مصدوم و خسارات مادی بسیاری به خودروهای در حال عبور برجای گذاشت.
6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.