وقوع بارندگی سیل آسا پیش از ظهر امروز -دوشنبه 5 فروردین - در شیراز موجب اختلال شدید تردد در محور ورودی دروازه قرآن شد به‌ طوری‌که باعث برخورد شمار زیادی خودروی شهروندان و مسافران نوروزی شده است.

به گزارش ایلنا از شیراز وقوع تصادف زنجیره ای چندین خودرو در این محور و اختلال در تردد سواره و پیاده شد؛ همچنین  سیلاب تعداد زیادی خودرو مسافران و شهروندان را با خود برده و موجب تصادف شده است.

آن طور که آزادی مدیر کل ستاد بحران استانداری فارس می گوید بارش باران در سطح شیراز و استان فارس سبب وقوع و جاری شدن سیل در ورودی شهر شیراز شده  به‌طوری‌که در حال حاضر ورودی این شهر مسدود شده است.

رحیم آزادی در گفت و گو با ایلنا گفت: نیروهای  خدمات رسانی در حال پیگیری و بهبود وضعیت هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز هم از آب گرفتگی آب‌گرفتگی شدید در مسیرهای منتهی به دروازه قرآن و میدان ابوکلام شیراز خبر داد وگفت: در مسیرهای منتهی به دروازه قرآن، میدان ابوالکلام و خروجی شهر شیراز از تردد غیرضروری خودداری شود چراکه ازدحام خودروها و آبگرفتگی در این نقاط زیاد است

محمدهادی قانع با توجه به شدت بارندگی و آبگرفتگی معابر از شهروندان و مسافران خواست از تردد در کنارگذرها خودداری و از مسیرهای جایگزین عبور کنند و از سفرهای غیر شهری و غیر ضروری، خودداری کنند. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: در مسیرهای منتهی به دروازه قرآن، میدان ابوالکلام و خروجی شهر شیراز از تردد غیرضروری خودداری شود چراکه ازدحام خودروها و آبگرفتگی در این نقاط زیاد است. 

قانع تاکید کرد: منزل‌ها و خودروهایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند توسط نیروهای شهرداری و آتش نشانی در حال امدادرسانی هستند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.