مدیر دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان جهرم چهارشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با هماهنگی این دفتر دومین کاروان زائر اولی‌ها به تعداد46 نفر به مشهد مقدس اعزام شد.
احمد فخارزاده افزود: هزینه ایاب و ذهاب به همت خیرین و محل اسکان و پذیرایی به مدت سه روز با یاری آستان قدس رضوی در مشهد مقدس انجام گرفته است.
به گفته وی این سفر همراه با برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است.
وی ابراز کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به دفترآستان قدس رضوی در خیابان جمهوری اسلامی جهرم در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
مسئول بنیاد خیریه موج مهربانی نیز به ایرنا گفت: 25 دانش آموز برتر تحصیلی بدسرپرست و بی‌سرپرست تحت حمایت این بنیاد با همیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم و خیرین به مدت 6 روز به اردوی تفریحی-زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
مهرداد الطافی هدف از این اردو را تقویت روحیه و ایجاد نشاط در بین این دانش‌آموزان و تشویق آن‌ها برای پیشرفت علمی اعلام کرد و افزود: طرح زیارت اولی‌ها برای اعزام دانش‌آموزان محروم به مشهد مقدس برای سومین سال به همت بنیاد خیریه موج مهربانی برگزار شد.
هر سال در آستانه نوروز کاروان‌های مختلف زیارتی از شهرستان جهرم عازم مشهد مقدس می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه شهرستان جهرم نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سال‌های گذشته کمک ‌هزینه‌ای به طلاب برای سفر به مشهد مقدس اعطا می‌شد که سال گذشته این امر در جهرم محقق نشد.
حجت‌الاسلام محمد حضوری افزود: امسال این کمک هزینه میسر شد و حدود 120نفر از طلاب مدارس علمیه جهرم به اتفاق خانواده چهارشنبه با قطار به مشهد مشرف شدند.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.