به گزارش ایرنا، احمد علی افکاری، سه شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این آزمون ساعت هشت و 30 دقیقه در 11 شهرستان استان شامل شیراز، استهبان، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لارستان، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
او ادامه داد: بر اساس اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، داوطلبان می توانند از ساعت 10 صبح دوشنبه 13 اسفند تا پایان پنجشنبه 16 اسفند برای دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه www.hrtc.ir مراجعه کنند.
وی تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را 11 هزار و 243 نفر برشمرد و اضافه کرد: از این تعداد چهار هزار و 781 نفر زن و 6 هزار و 462 نفر مرد هستند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، سهم این استان از مجوز‌های استخدام در این آزمون را 188 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 172 نفر به شکل پیمانی و 16 نفر به شکل قراردادی پذیرفته خواهند شد.
افکاری ادامه داد: بانک ملی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیریت امور اراضی، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل محیط زیست، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان، دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو در این آزمون در استان فارس هستند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.