گزارش روز یکشنبه روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان به ایرنا حاکیست؛ محمدرضا گلی با یادآوری اینکه نام‌نویسی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که از 30 دی آغاز شده تا 9 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت، گفت: بنابر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات و اضافات جدیدی در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.
وی افزود: داوطلبان می‌توانند در مهلت باقی مانده تا پایان مدت ثبت نام پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین مندرجات این اصلاحیه، به سامانه ثبت‌نام به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با تأکید براینکه تاریخ پایان ثبت‌نام در 9 بهمن تمدید نخواهد شد، اظهار داشت: سهمیه دستگاه‌های اجرایی استان از حدود پنج هزار نفری که قرار است در کل کشور از طریق این آزمون جذب شوند، تعداد 98 نفر می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: از تعداد مذکور سهمیه آزاد 65 نفر و جمع سهمیه‌های قانونی دیگر 33 نفر است.
به گفته گلی؛ بیشترین تعداد سهمیه استان مربوط به اداره کل جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری استان با تعداد 38 نفر و کمترین آن نیز مربوط به ثبت اسناد و املاک با تعداد یک نفر است.
وی سهم سایر دستگاه‌های اجرایی گیلان از این آزمون را شامل بانک ملی 19 نفر، امور اراضی چهار نفر، امور مالیاتی شش نفر، تعزیرات حکومتی سه نفر، بنیاد شهید و امور ایثارگران سه نفر، حفاظت محیط‌زیست 9 نفر، شیلات سه نفر، آب و فاضلاب شهری 9 نفر و اداره کل ورزش و جوانان استان سه نفر ذکرکرد.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این دوره آزمون استخدامی، حذف سهمیه بومی استان هاست، خاطرنشان کرد: شرایط مذکور این امکان را برای فارغ التحصیلان گیلانی ایجاد می‌کند تا از ظرفیت ایجاد شده در سایر نقاط کشور نیز بهره‌مند شوند.
معاون سازمان مدیریت گیلان تعداد کل کارکنان دولت در 96 دستگاه اجرایی استان در ابتدای سال جاری شامل رسمی پیمانی، قراردادی و کارگری را 67 هزار و 987 نفر عنوان کرد و افزود: نسبت به سال گذشته با کاهش یک هزار و 686 نفری مواجه‌ایم.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.