به گزارش ایرنا سجاد خسروانیان، یکشنبه در آیین جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی که در آموزشگاه دخترانه زینبیه در هماشهر مرکز بخش همایجان برگزار شد، با اشاره به این سخن امام راحل مبنی بر اینکه حفظ یک پیروزی از اصل پیروزی مشکل تر است، افزود: نسل جدید انقلاب در عین بیان انتقادها درباره مسایل مختلف، هوشیارانه از انقلاب اسلامی دفاع می کند و برای حفظ آن در تلاش است.
مشاور استاندار فارس ادامه داد: ما نسل جوان انقلاب، نسلی هستیم که پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و امام راحل را در ذهن نداریم اما انقلاب اسلامی را درک کرده ایم و از آرمان ها و ارزش های آن به خوبی دفاع می کنیم.
خسروانیان بیان کرد: بسیاری از دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند تا این انقلاب به 40 سالگی نرسد اما به لطف خدا، به برکت خون شهدا، مجاهدت ها و ایستادگی های مردم عزیز ایران اسلامی در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده اند.
او اظهار کرد: 40 سالگی برای یک انقلاب، زمان زیادی نیست، بلکه آغاز بلوغ و حرکت فکری و دوران شکوفایی است و بدون تردید در سال های آینده به همت دولتمردان و همراهی مردم، شکوفایی بیشتر ایران را شاهد خواهیم بود.
وی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه های مختلف گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تحقق شعار استقلال و آزادی در سایه جمهوری اسلامی است.
خسروانیان ادامه داد: تمام نیازمندی های ایران در دوران رژیم پهلوی به دلیل وابستگی به بیگانگان، از خارج تامین می شد اما امروز در بسیاری از حوزه ها خودکفا هستیم.
او گفت: ارتقای جایگاه ایران در سطح بین الملل، امید افزایی در جهان اسلام، رشد آزادی و آزاداندیشی، محرومیت زدایی، توسعه عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
خسروانیان افزود: این دستاوردها گویای آن نیست که در کشور مشکل نداریم، مشکلات زیاد هستند اما امیدواریم همانند گذشته با لطف خداوند، تلاش و کوشش همگان حل و فصل شود.
وی بیان کرد: پیشرفت ایران و بخش همایجان تنها در سایه اتحاد، انسجام و همدلی میسر خواهد شد و همگان باید ضمن حفظ روحیه انقلابی در تقویت این اتحاد، انسجام و همدلی بکوشند.
بخشدار همایجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دهه مبارک فجر امسال طرح های متعددی در استان فارس و شهرستان سپیدان به بهره برداری می رسد و در بخش همایجان نیز 18 پروژه با اعتباری افزون بر 139میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله 100 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.