به گزارش ایرنا عنایت الله رحیمی، پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش فارس در شیراز افزود: با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همگان وظیفه داریم که دستاوردهای نظام را در زمینه های مختلف بیان کنیم.
وی بیان کرد: عده ای به دنبال تخریب نظام، دولت و زیرسوال بردن موفقیت های انقلاب اسلامی هستند اما ما باید با بیان همه آنچه که از ابتدای انقلاب تاکنون در کشور محقق شده، آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاریم.
استاندار فارس ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز از ابتدای روی کار آمدن تا کنون در حوزه زیرساخت ها، سخت افزاری و تعلیم و تربیت اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده است.
رحیمی، پویایی جامعه را نشات گرفته از پویایی آموزش و پرورش دانست و گفت: جامعه ای به توسعه و پبشرفت دست خواهد یافت که آموزش و پرورش آن توسعه یافته باشد.
وی، با اشاره به توجه دولت به بُعد اخلاقی و اعتقادی آموزش و تعلیم و تربیت در کشور افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که آموزش و پرورش و محیط های آموزشی ما به گونه ای باشد که بتوانند دانش آموزان را به خود جذب کنند نه اینکه دافع آنها باشند.
او اظهار داشت: باید برنامه ریزی ها و فعالیت ها به گونه ای باشد که دانش آموز در روزها و ایام تعطیل برای بازگشت به مدرسه و فراگیری درس لحظه شماری کند نه اینکه به دنبال بهانه ای باشد که در مدرسه حاضر نشود.
رحیمی، با اشاره به توسعه و ترویج آموزش های مجازی در دنیا گفت: نباید تصور کنیم که برای ترویج پژوهش و گسترش آموزش حتما نیاز به پژوهش سرا و مکان خاصی است بلکه با استفاده از فناوری و دستاوردهای دنیای مجازی می توان در زمینه آموزش گام های بسیار موثری برداشت.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.