به گزارش ایرنا، فریده حقایی در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان فعال آموزش ابتدایی مدارس مراغه با بیان اینکه اولویت کاری آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی، توسعه برنامه های خلاقانه است ادامه داد: برگزاری جشنواره دانش آموزی جابربن حیان یکی از مناسب ترین طرح هایی است که دانش آموزان علاوه بر کارهای تیمی، لذت علم و یادگیری را درک کنند.
وی با اشاره به بازنگری در اصول تربیتی و آموزشی دانش آموزان گفت: رویکرد در مدارس ابتدایی، ایجاد نشاط و شادابی و یادگیری آسان است.
وی افزود: بهره گیری مناسب از ظرفیت معلمان، مربیان و کتب درسی می تواند فارغ از آموزش های غیر درسی در تربیت اصولی و علمی دانش آموزان موثر و کارآمد باشد.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت: اساس کار تعلیم و تربیت دانش آموزان، در مقطع آموزش ابتدایی شکل می گیرد.
جلیل اسلامی با بیان اینکه ایجاد شادابی و نشاط در مدارس و مهارت آموزی و اجرای برنامه های کاربردی از جمله سیاست کاری این مجموعه است افزود: در این راستا به زودی در مدارس ابتدایی این شهرستان زنگ تفریح شاد به صدا در خواهد آمد.
وی حرکت به سوی برنامه های خانوادگی را رویکرد آموزش و پرورش مراغه عنوان کرد و ادامه داد: در دهه فجر امسال، جشن انقلاب با حضور دانش آموزان ابتدایی شهری و روستایی به همراه اولیای آنان در این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از معلمان فعال در درس پژوهی، برگزیدگان جشنواره های جابربن حیان، کرامت و دوره های دانش افزایی، کارگاه آموزشی، همایش های کودک کلاس اولی من، سرود پیش دبستانی، بازی های بومی و محلی و کارگاه هنر و خلاقیت و دانش آموزان برتر جشنواره جابربن حیان آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مراغه تجلیل شدند.
بیش از 46 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.