به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس رحیمی در پیام خود نوشته است: ضمن تقدیر و تشکرخاضعانه و صمیمانه از همه عزیزان استدعا دارم از نصب هرگونه بنر تبریک و درج آگهی در نشریات و خرید گل و شیرینی خودداری کنند و هر گونه هزینه‌ای را که برای این موارد در نظر گرفته‌اند برای کمک به ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه نمایند.
استاندار فارس اعلام کرد: دریافت نظرات سازنده تمام عزیزان، بزرگترین هدیه ای است که در راستای رفع موانع و تنگناهای موجود و دستیابی به توسعه پایدار استان، با کمال افتخار دریافت می‌کنم و از خداوند متعال می خواهم توفیق خدمت به این مردم شریف را به اینجانب بعنوان سرباز نظام و نماینده عالی دولت در استان عطا فرماید.
عنایت الله رحیمی با اخذ رأی اعتماد از هیات وزیران در جلسه چهارشنبه 12 دی ماه 1397 دولت به عنوان استاندار فارس انتخاب شد.
رحیمی دارای مدرک تخصصی دکترای شهرسازی است و پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بود.
رحیمی متولد شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز است.
تبادار استاندار سابق فارس در زمره 14 استاندار بازنشسته استان های کشور بود که در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب مدیریتی، 26 آبان‌ ماه 97 از این سمت کناره ‌گیری کرد و یدالله رحمانی معاون وی با حکم وزیر کشور سرپرست استانداری فارس شد.
رحیمی که در جلسه 12 دی ماه هیات وزیران به عنوان استاندار فارس انتخاب شد، سوابقی همچون مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل روستایی و شهری استانداری، فرماندار داراب، شهردار مرودشت، ریاست رئیس جامعه شهرسازان استان فارس(دوره اول) و عضویت در هیات مدیره سازمان تاکسیرانی شیراز، سازمان همیاری شهرداری های استان، شورای اتوبوسرانی، ستاد ساماندهی باغات شیراز را در کارنامه دارد.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.