روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس در گزارش روز سه شنبه خود به نقل از احد فتوحی افزود: امور راهبری شهرک های صنعتی اقلید1، ناحیه صنعتی شهید جاویدی سپیدان و نیز نواحی صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار نیز به زودی با تشکیل شرکت های خدماتی و انتخاب اعضای هیات مدیره، واگذار می شوند.
وی بیان کرد: این شرکت‌های خدماتی به ‌عنوان بازوی اصلی بخش دولتی، نقش ویژه‌ای در اداره امور شهرک‌های صنعتی بر عهده ‌دارند.
فتوحی گفت: همچنین اعضای هیات‌مدیره این شرکت‌های خدماتی به‌ عنوان منتخب صنعتگران، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه باید برای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات آنها، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.
این مقام مسئول، هدف اصلی شکل‌گیری شرکت‌های خدماتی را ایجاد شرایط مناسب برای همفکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک های صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به ‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی اعلام کرد.
فتوحی، ادامه داد: برای اداره بهتر شهرک‌های صنعتی و همچنین ارایه خدمات مناسب به صنعتگران از سوی شرکت‌های خدماتی، بر روند فعالیت های اینگونه شرکت‌ها نظارت عالیه خواهد شد.
او افزود: باید شرایط را به ‌گونه‌ای پیش ببریم که با هم افزایی و همکاری با یکدیگر، مشکلات شهرک‌های صنعتی را به حداقل برسانیم.
فتوحی با اشاره به تحویل برخی تاسیسات در شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی، گفت: نگهداری صحیح و اصولی این تاسیسات زیربنایی که با هزینه و سرمایه‌گذاری بالایی ایجاد و راه‌اندازی شده‌ بسیار حائز اهمیت است و باید در این مورد دقت کافی اعمال شود.
ع.پ /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.