به گزارش ایرنا داوود مهابادی که پیشتر هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سر مربی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز حضور داشت در نیم فصل دوم لیگ یک هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
تیم فجر شهید سپاسی که قرار است در یک برنامه سه ساله که 2 سال آن را پشت سر گذاشته است به لیگ برتر صعود کند، در ابتدای این فصل مجید صالح را به عنوان سر مربی به خدمت گرفت اما نتایج ضعیف این تیم که ناشی از خوب نبستن تیم و دیر شروع کردن تمرینات بود منجر شد تا این مربی، عطای کار را به لقایش بخشد و این تیم را ترک کند.
پس از رفتن صالح، اسماعیل زارع به عنوان مربی تیم برگزیده شد اما این مربی هم نتوانست دوام بیاورد چرا که مشکل تیم نداشتن بازیکنان خوب بود و سرانجام باشگاه فجر تصمیم گرفت در نیم فصل دوم نیز هدایت تیم را به داوود مهابادی که سر مربی تیم شهرداری ماهشهر بود، بسپارد.
مدیر روابط عمومی باشگاه فجر شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: باشگاه فجر با داوود مهابادی برای نیم فصل دوم به توافق رسید و تمرینات تیم از فردا (یکشنبه) در زمین اختصاصی این باشگاه آغاز می شود.
امیرحسین جوانی ادامه داد: چند بازیکن که خدمت سربازی آنها تمام می شود از تیم جدا خواهند شد و مقرر شده برای تقویت تیم چند بازیکن خوب را با نظر سرمربی جدید به خدمت بگیریم.
تیم فجرشهید سپاسی شیراز هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک با انجام 15بازی در رده دهم جدول قرار دارد و این تیم آمار خوبی هم از نظر گل زده و گل خورده ندارد.
این تیم در نخستین بازی از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته یک، بیستم دی ماه جاری در شیراز میزبان اکسین البرز است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 98 را خواهند گرفت و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.