به گزارش ایرنا این دیدار عصر روز چهارشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود خاتم اردکان شد.
تیم شهرداری ارومیه در ست اول این بازی طی یک رقابت تنگاتنگ و با نتیجه 30 بر 28 تیم اردکان را مغلوب کرد اما تیم میهمان در ست دوم در امتیازهای پایانی از تیم شهرداری ارومیه پیشی گرفت و با نتیجه 25 بر 23 این ست را از آن خود کرد.
بازیکنان شهرداری در ست سوم برای جبران ست گذشته وارد زمین شدند ولی آنچه به نمایش گذاشتند یک بازی ضعیف بود که اعتراض تماشاگران را در پی داشت و در نهایت این تیم خاتم اردکان بود که ست سوم را نیز با نتیجه 25 بر 21 شاگردان خداپرست را به زانو در آورد.
ست چهارم با شعارهای اعتراضی تماشاگران نسبت به بازی ضعیف تیم شهرداری ارومیه همراه بود در نهایت تیم خاتم با پیروزی 25 بر 22 میزبان مدعی را شکست داد.
به گزارش ایرنا پیش از این و در دور رفت این رقابت ها تیم شهرداری در یزد با نتیجه 3 بر یک مقابل خاتم اردکان به پیروزی رسیده بود.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود در روز یکشنبه هفته بعد، 24 دی ماه سال جاری با بانک سرمایه دیدار می کند.
تیم شهرداری ارومیه در دیدارهای پیشین خود از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران، کاله آمل، شهرداری تبریز، شمس و رعد پدافند کاشان شکست خورده و تیم های سارویه ساری، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان یزد، هاوش گنبد کاووس و سارویه 21 را شکست داده است.
نتیجه دیدار تیم شهرداری ارومیه با پیکان تهران و سایپا نیز با رای کمیته انضباطی به سود تیم های پیکان و ساپیا رقم خورد.
شهرداری در آخرین رده بندی دور برگشت بازی ها با 17 امتیاز در رده دهم قرار دارد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.