به گزارش دریافتی روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سولماز دهقانی در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان،افزود: بازار وکیل شمالی در حال فروریختن است و هر لحظه ممکن است بر سر مردم آوار شود، نه شهرداری بودجه‌ای برای مرمت دارد و نه این مساله برای میراث فرهنگی مهم است.
وی با بیان اینکه اعتبارات استانی پاسخگوی بحران بازار وکیل نیست، اظهار داشت: چند بار موضوع با نمایندگان مجلس درمیان گذاشته‌ایم اما انگار آنها مسائل مهمتری دارند.
وی معتقد است برخی پروژه‌های گردشگری شهر شیراز به اعتبارات ملی نیازمند است و با این اعتبارات قطره چکانی نمی‌توانیم شهر گردشگر پذیر داشته باشیم.

**کلانشهری بدون تالار بزرگ
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این شهر نیازمند ایجاد جاذبه‌های گردشگری جدید است،گفت: برای برگزاری مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه گردشگری پارس که 21 لغایت 24 آذرماه 97 در شیراز دایر شد ،تالار شایسته ای در شهر نداشتیم و مجبور شدیم در یکی از سالن‌های نمایشگاه بین المللی فارس مراسم افتتاحیه و اختتامیه را برگزار کنیم.
دهقانی خاطرنشان کرد: شهر شیراز به میدان گاهی با تمام امکانات و شاخص‌ها برای با هم بودن مردم نیاز دارد.
بازار وکیل مربوط به دوران زندیه و در بافت قدیم شیراز واقع شده که این اثر تاریخی 17 تیر سال 51 با شماره 924 در فهرست میراث ملی به ثبت رسیده است.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.