به گزارش ایرنا بهرام پارسایی، پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در شیراز افزود: امروز رانندگان حوزه حمل و نقل کالا در کشور به سبب افزایش قیمت قطعات یدکی، لاستیک و پایین بودن نرخ کرایه با مشکلات بسیاری مواجه هستند و درآمد آنها به گونه ای است که حداقل نیازهای خانواده را نمی توانند تامین کنند.
او ادامه داد: شایسته نیست کسانی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن تا به امروز با جان و مال خویش در صحنه خدمت به کشور، نظام و مردم بوده اند اینگونه مورد بی توجهی و بی مهری قرار گیرند.
وی، با اشاره به اعتراض های اخیر رانندگان کامیون گفت: بدون تردید مشکلات به حدی به آنها فشار وارد کرده که ناگزیر شده اند برای اینکه کسی صدای آنها را بشنود و مشکلاتشان را حل کند، فریاد بزنند و نباید به خاطر این اعتراض به حق و به جای رانندگان به آنها اتهام مخالف نظام یا در جهت خواست دشمن بودن، زده شود.
وی بیان داشت: بحث بیمه تکمیلی، بازنشستگی پیش از موعد و اعمال قانون مشاغل سخت در مورد آنها از خواسته های این صنف زحمتکش است که باید پاسخ داده شود.
پارسایی افزود: رانندگان کامیون نه تنها مخالف نظام نیستند بلکه از مدافعان اصلی نظام هستند و هرجا که به کمک و حضور آنها نیاز بوده در صحنه خدمت به مردم و نظام حاضر شده اند و امروز که آنها با مشکل مواجه هستند وظیفه همه ما مسئولان است که صدای آنها را بشنویم و در صدد رفع مشکلاتشان برآییم.
نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، اقدامات انجام شده در حوزه راهداری استان فارس را قابل تقدیر دانست و گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال های اخیر با وجود محدودیت های اعتباری که داشته توانسته فعالیت های خوبی انجام دهد.
بیست و ششم آذر به عنوان روز حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده که سرآغاز هفته ای به همین نام است که تا دوم دی ماه ادامه دارد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.