روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی یکشنبه به نقل از احد فتوحی مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: بر اساس این تفاهم نامه تسهیلات ویژه و شرایط مناسبی برای حمل کالاها و محصولات تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از طریق شبکه ریلی فراهم شده است.
احد فتوحی ادامه داد: ارائه فضای رایگان به مدت سه روز برای انبار و دپوی محموله ها برای بارگیری، قابلیت انبارداری محموله های باری در ایستگاه مقصد، وجود امکانات و تجهیزات تخلیه در ایستگاه مقصد، حمل یکجای بار انبوه و برنامه ای کردن قطارهای باری،‌ حمل بارهای ترافیکی با شرایط ویژه در این تفاهم نامه گنجانده شده است.
وی افزود:حمل بارهای کانتینری با تخفیفات ویژه در مقایسه با سایر بارها و تلاش به منظور ایجاد شرایط ایمن برای حمل بارها از جمله مزایایی است که بر اساس این تفاهم نامه، اداره کل راه آهن فارس متعهد به انجام آنها شده است.
فتوحی اظهار داشت: همچنین در این تفاهم نامه موارد دیگری همچون ثابت بودن نرخ حمل و نقل ریلی در بازه های زمانی بلند مدت و بالا بردن قدرت ریسک واحدهای تولیدی برای برنامه ریزی با هدف حمل بار نیز لحاظ شده است.
فتوحی افزود: امکان عقد قرارداد بلند مدت (یکساله) با شرکت های حمل و نقل و نیز امکان ثبت و رزرو محموله های باری صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی از طریق ارتباط مستقیم با گروه بازرگانی و بازاریابی اداره کل راه آهن فارس از دیگر تسهیلاتی است که برای واحد های صنعتی درنظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: این شرکت در زمینه توسعه حمل و نقل ریلی محصولات صنعتی همکاری های لازم را با اداره کل راه آهن فارس انجام خواهد داد و در این زمینه با برپایی کارگاه ها و دوره های آموزشی، شرایط و مزایای حمل و نقل ریلی را به صنعتگران اطلاع رسانی خواهد کرد.
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.