به گزارش ایرنا، این جشنواره دوم آذرماه جاری با حضور 11 گروه هنری با موضوعات دفاع مقدس، مسائل اجتماعی و خانوادگی و معضلات اجتماعی در شهرستان جهرم آغاز به کار کرده بود.
با رأی داوران، 6 گروه نمایش: 'قصه همچنان باقی است' به کارگردانی نرجس حقیقی و نویسندگی قدرت‌الله امین‌پور، نمایش '21' به نویسندگی و کارگردانی سعید صحرائیان، نمایش 'پرواز' به کارگردانی نام‌آوری و نویسندگی عبدالرضا رشیدی، 'مثل یک خواب' به نویسندگی و کارگردانی سارا کوه‌نشین، 'سرهنگ-مسلسل-جاده' به نویسندگی حسین زارعی و کارگردانی محمد رحمانیان و اثر 'من موجودی احساساتی هستم' به کارگردانی ریحانه حیدری و نویسندگی ایوا آنفلر برگزیده شدند.
طبق اعلام هیات داوران این جشنواره در بخش بازیگری زن و مرد و کارگردانی هیچ کدام از نمایش‌ها را شایسته مقام اول ندانست.
در آیین پایانی این جشنواره که شامگاه جمعه 16 آذرماه برگزار شد، در بخش بازیگران زن؛ سعیده نیک‌نهاد مقام دوم و مینا سفیدفرد و مریم بهشتیان به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند و در زمینه بازیگری مرد نیز محمدرضا حسینی مقام دوم و محمدرضا میرزایی مقام سوم این جشنواره را به دست آوردند.
در بخش نویسندگی قدرت‌الله‌ امین‌پور مقام اول و در بخش کارگردانی نیز سعید صحرائیان مقام دوم و نرجس حقیقی مقام سوم این جشنواره را کسب کردند.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.