به گزارش ایرنا در این بازی که از هفته هفدهم این دیدارها جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 10 بر یک از سد حریف خود گذشت و جای خود را در رده چهارم جدول محکم تر کرد.
شاگردان ستاره زارع، سرمربی تیم صنعت فجر شیراز از اهمیت این بازی به خوبی آگاه بودند و می دانستند که نیاز به زدن گل های زیاد دارند تا در جمع صدرنشیان باقی بمانند.
بازیکنان تیم صنعت فجر شیراز در این بازی از همان ابتدا به دروازه تیم میهمان بی محابا حمله بُردند و در غیاب شهین افلاکی بهترن گلزن خود بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند و در نهایت در یک بازی هماهنگ موفق شدند با 10 گل میهمان خود را بدرقه کنند و به وضعیت خود در تفاضل گل بهبود بخشند.
همچنین تیم پارس آرا شیراز دیگر نماینده فارس امروز (جمعه) در کرمان با نتیجه 10 بر یک از تیم دختران کویر این شهر که رقیب تیم صنعت فجر شیراز برای کسب رده سوم هستند، شکست خورد.
هم اینک در پایان هفته شانزدهم، تیم ملی حفاری اهواز با 44 امتیاز همچنان صدرنشین است، نامی نو اصفهان با 39 امتیاز دوم است، تیم دختران کویر مس کرمان با 29 امتیاز سوم و تیم صنعت فجر شیراز هم با 28 امتیاز در تعقیب این تیم است.
تیم پارس آرا شیراز هم با 15 امتیاز در رده هشتم جدول و تقریبا در حاشیه امن قرار دارد.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.