معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز چهارشنبه خود از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: در اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی این استان پس از مطلع شدن از وجود انبار احتکار لوازم یدکی خودرو با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی بیان داشت: در بازرسی از انبار یاد شده، 15هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو که احتکار شده بود، کشف و در این زمینه یک نفر متهم دستگیر شد.
گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را 26 میلیارد و 619میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: با هدف تنظیم بازار و برخورد با محتکران، انبار مذکور پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.
این مقام انتظامی همچنین بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان رستم در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل خودرهای عبوری به یک دستگاه کامیون شک و آن را متوقف کردند.
گودرزی افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه که فاقد هرگونه مدارک لازم گمرکی برای حمل بار بود، 810 کارتن رخت آویز و آبگیر کابینت، 200 بسته توری پشت پنجره و 317 طاقه ترمز فرش قاچاق کشف شد، در این مورد 2 نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
به گفته وی، برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، 10میلیارد ریال برآورده شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.