به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی کود شیمیایی احتکار شده در یکی از روستاهای بخش ماهیدشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران توانستند محل احتکار کودها را که در یک منزل شخصی قرار داشت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کنند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: در بازرسی از محل، ماموران موفق به کشف 25 تن کود شیمیایی احتکار شده به ارزش 50 میلیون تومان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف 60 میلیون تومان لوازم خانگی و صوتی - تصویری قاچاق در شهرستان کنگاور نیز خبر داد و گفت: به دنبال کسب اطلاع ماموران پلیس، مبنی بر انتقال کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون به داخل شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با شناسایی محور تردد خودرو مورد نظر و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به اجرای تور ایست و بازررسی در مسیر عبور خودرو اقدام و با شگردهای پلیسی آن را متوقف نمودند.
سرهنگ مرزبانی یادآوری کرد: در بازرسی از این خودرو، تعداد سه دستگاه یخچال فریزر، یک دستگاه ماشین لباس شویی و 38 دستگاه انواع ضبط و باند قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود 60 میلیون تومان می رسد.
وی همچنین از دستگیری 2 نفر در رابطه به کشف کالاهای قاچاق و احتکاری خبر داد و گفت: هر 2 نفر آن ها پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.