مربی تیم فوتبال آباده، عصر یکشنبه با بیان این مطلب به ایرنا اظهار داشت: با پایان یافتن سومین دوره رقابت های فوتبال روی میز دسته یک کشور که امروز (یازدهم آذر) برگزار شد، این تیم موفق شد جواز حضور در لیگ برتر فصل 98 را دریافت کند.
محمد علی خدادادی افزود: تیم آباده در مجموع دیدارهای رفت و برگشت لیگ دسته یک در فصل جاری که با حضور 11 تیم از سراسر کشور برگزار شد، به لیگ برتر رسید.
او گفت: تیم آباده با هزینه شخصی بازیکنان و با مشکلات فراوان موفق به حضور در لیگ برتر شد و امیدواریم در لیگ برتر مورد حمایت قرار گیریم.
وی ادامه داد: تیم آباده افزون بر کسب سهمیه لیگ برتر، جام اخلاق این بازی ها را به خود اختصاص داد.
سرمربی تیم آباده افزود: همچنین عملکرد خوب حسین علی قربانی، بازیکن تیم آباده در این بازی ها موجب شد که او به اردوی تیم ملی دعوت شود.
استان فارس در فصل 98 لیگ برتر کشور، 2 تیم حافظیه شیراز و آباده را در لیگ برتر دارد.
محمدعلی خدادادی، محمد نعمت اللهی، احمد نصیری و حسین علی قربانی به مربیگری محمد علی خدادادی اعضای تیم آباده را در رقابت های دسته یک تشکیل می دادند.
فوتبال روی میز، همان فوتبال دستی سابق است که در گذشته های نه چندان دور به عنوان یک بازی خانوادگی و با میزهای کوچک چوبی و یا پلاستیکی در بین خانواده های ایرانی رواج زیادی داشت.
اما این بازی خانوادگی حدود 10 سال است که از روی فرش خانه به یکی از رشته های حرفه ای با میزهای پایه دار استاندارد در سطح جهان مطرح شده و هم اینک بیش از 50 کشور عضو انجمن جهانی این رشته هستند.
تیم ملی فوتبال روی میز آقایان و بانوان ایران در سال های گذشته موفق به کسب مقام قهرمانی در جهان شده است.
مقر انجمن جهانی این رشته ( ITSF) در کشور فرانسه قرار دارد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.