به گزارش ایرنا جلیل حسنی، دوشنبه در دیدار با مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس بیان داشت: همچنین انتظار داریم که تخصیص نفت سفید به منازل واقع شده در بافت فرسوده و تاریخی شهر لار که به دلایل مشکلات فنی، امکان واگذاری انشعاب گاز به این مناطق مقدور نیست با اهتمام بیشتری انجام شود.
وی افزود: تامین نفت سفید برای مساجد، حسینیه ها و تکایا، مدارس، تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان، دامداران، باغداران، عشایر و افراد ساکن در واحدهای فاقد کالا برگ از جمله خواسته های ما از این شرکت است.
حسنی ادامه داد: با توجه به اینکه لارستان با برخورداری از هشت شهر و 6 بخش، وسیع ترین شهرستان استان فارس است، باید به مواردی همچون، تهیه امکانات و تجهیزات برای شرکت نفت این شهرستان، تامین سوخت بیشتر برای جایگاه های سوختگیری، مبارزه جدی تر با قاچاق سوخت، قاعده مند کردن نحوه سوخت رسانی و نظارت بیشتر بر جایگاه های عرضه سوخت، صورت گیرد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس هم در این دیدار با بیان اینکه پیگیری ها لازم را در ارتباط با موارد مطرح شده انجام خواهیم داد، اظهار داشت: در زمینه مبارزه جدی تر با قاچاق سوخت در شهرستان لارستان بی شک با همکاری فرماندهی انتظامی این شهرستان این امر محقق خواهد شد.
امیر بنی کریمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این شرکت آماده خدمات رسانی مطلوب و شایسته به مردم استان فارس در فصول سرد سال است و از همه مردم به ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی درخواست می کنیم ضمن استفاده از گاز طبیعی در مصرف آن نیز صرفه جویی کنند.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.