به گزارش ایرنا در بیانیه این شورا که روز یکشنبه و در آستانه اربعین حسینی صادر شده عنوان شده است: تجمع بزرگ جاماندگان اربعین ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز هشتم آبان ماه جاری در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
در این بیانیه، چهار مسیر برای حرکت عزاداران و شرکت کنندگان در تجمع و همایش جاماندگان اربعین در شیراز اعلام شده است که شامل:
مسیر 1: میدان قائم (عج) – بلوار هجرت- میدان شهدا - بلوار شهید آیت الله دستغیب- حرم مطهر، مسیر 2: بلوار احمدی جنوبی- میدان شهید فهمیده - چهار راه شاهزاده قاسم- حرم مطهر، مسیر 3: کوی زهرا(س) - میدان دفاع مقدس - چهار راه شاهزاده قاسم - حرم مطهر، مسیر 4: میدان قصردشت - چهار راه 15 خرداد - چهار راه مشیر- بلوار شهید آیت الله دستغیب - حرم مطهر.
در ادامه این بیانیه آمده است: اربعین، تجلی حرارت قلوب مومنین است، حرارتی که گرمای آن در تمام جهان احساس می‌شود. کنگره‌ عظیم اربعین، نمایش بزرگی از حماسه‌ وحدت امت اسلامی و مستضعفان عالم با شعار هیهات من الذله است. اربعین ظرفیتی بی نظیر برای تالیف قلوب و تعاون آحاد مردم دارد.
همچنین در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اینکه جاذبه حسینی، قلب‌ها و جان‌های تشنه و خسته از دنیای مادی را به سوی خود کشانده است، عنوان شده: پیاده ‌روی اربعین، قرار گرفتن در پرتو خورشید حسینی برای رشد و شکوفایی ایمان است.
اربعین، زمان برادری و پیمان وفاداری شیعیان است، فرصت اربعین، فرصت بی‌نظیر برای تطهیر است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب، اربعین را 'یکی از نشانه‌های عزم راسخ ملت' دانستند، اربعین بر عزم‌ها، اراده‌ها و قلب‌ها استوار است.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.