به گزارش ایرنا، داریوش دهقان چهارشنبه در نشست خبری افزود:این مقداراعتبار برای اجرای 100 پروژه آب رسانی تخصیص یافته است که این طرح ها یا در حال مطالعه یا در حال مناقصه و یا درحال اجراست.
وی به مشکلات نوسانات بوجود آمده در قیمت ها اشاره کرد و گفت: اگر برخی از این پروژه ها به کندی پیش می روند به دلیل نوسانات قیمت است که در خرید تجهیزات برای پیمانکاران وجود دارد.
دهقان ادامه داد: امسال یک و نیم میلیارد تومان از سوی استاندار فارس برای ادامه کار تونل محرم اختصاص یافته است که علاوه بر این پیشنهاد 10 میلیارد تومان دیگر اعتبار داده شده است که در حال پیگیری هستیم.
فرماندار کازرون به بحث ثبت جهانی آثار تاریخی بیشاپور اشاره کرد و افزود: ثبت مجموعه تاریخی بیشاپور اتفاق بسیار بزرگ وموثری در صنعت گردشگری کازرون است.
دهقان گفت:کارهای زیادی داریم تا با کمک سرمایه گذاران و توسعه مناطق بوم گردی بتوانیم گردشگران بسیاری را در این شهرستان جذب کنیم.
فرماندار کازرون افزود: امروز باید به دنبال سرمایه گذار باشیم تا بتوانیم رونق اقتصادی را در کازرون بهبود بخشیم.
فرماندار کازرون در این نشست به تلاش برای حل مشکل بیمارستان امام علی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که با اعضای بنیاد برکت داشتیم مبلغ 14 میلیارد تومان برای تجهیزو راه اندازی بیمارستان امام علی اختصاص داده شد.
وی همچنین گفت: بالغ بر 19 میلیارد تومان طرح گازرسانی در شهرستان آماده بهره برداری است که بزودی مردم منطقه از این طرح ها بهره مند خواهند شد.
دهقان به تاخیر در راه اندازی بیمارستان قائمیه اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با حدود 5 میلیارد تومان تجهیز شده است و آماده بهره برداری است اما چون نواقص کوچکی در آن وجود دارد قرارشد پس از رفع این نواقص در آینده نزدیک مردم این بخش از این مرکز درمانی بهره مند شوند.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7372/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.