معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز یکشنبه خود از قول فرمانده انتظامی این استان اعلام کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان کازرون هنگام کنترل خودروهای عبوری، به سه دستگاه کامیون حامل احشام و غذای دام شک و آنها را توقیف کردند.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه، 30 راس گاو که فاقد مجوز حمل از سوی دامپزشکی بود و همچنین 16هزار کیلوگرم غذای دام قاچاق کشف شد.
وی با اشاره به اینکه در این زمینه سه نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند، بیان داشت: کارشناسان، ارزش این محموله های قاچاق را 6 میلیارد و 30 میلیون ریال برآورد کرده اند.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین آمده است: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حمید رضا صالحی فرد افزود: در بازرسی از این خودرو، 100راس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال که فاقد مدارک قانونی بود کشف، در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان قیر و کارزین به مرکزیت قیر در 169 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.