به گزارش ایرنا سیده معصومه دستغیب، دوشنبه در هفتاد و دومین نشست هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز افزود: ضروری است، فعالیت های تشکیلاتی این استان افزایش یابد زیرا پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی مستلزم انجام اینگونه فعالیت هاست.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس بیان کرد: علیرغم وجود ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در این استان، من به آینده ناامید نیستم و می توانیم با انجام کار علمی، تخصصی و تشکیلاتی، کمبودها و نواقص را در این حوزه جبران کنیم.
دستغیب، نقش مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز را در این زمینه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ما نمی خواهیم معجزه بکنیم اما اگر با برنامه کار کنیم، می توان گام های بلندی در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی برداشت.

**پیوند کتاب
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز هم در این نشست با اشاره به اجرای طرح 'پیوند کتاب' که قرار است در آینده نزدیک از سوی این مجمع برگزار شود، گفت: در قالب اجرای این طرح، از میان کتاب های اهدا شده به مجمع، علاقه مندان می توانند کتاب مورد نظر خود را به امانت بگیرند و ضمن مطالعه در اختیار دوستان و آشنایان خود نیز قرار دهند.
سید عبدالرضا دستغیب اظهار داشت: اجرای این طرح که به صورت چرخشی است می تواند در ارتقای سطح فرهنگ عمومی، مطالعه و کتابخوانی موثر باشد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.