به گزارش ایرنا، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس طی پیامی که امروز اول مهرماه منتشر شد، چنین بیان داشته است که:
أَنتُم أَشَدُّ رَهبَةً فی صُدُورِهِم مِّنَ اللَّهِ ذَلِکَ بِأَنَّهُم قَومٌ لا یَفقَهُونَ ( سوره حشر آیه 13)
منافقینی که از صفوف « کانَّهُم بُنیانٌ مَرصوص » شما ، حتی از نمایش قدرت و اقتدار قوای مسلح ایران اسلامی اینگونه ترس و واهمه دارند، باید هم دست به چنین جنایت کثیف و هولناکی بزنند. ترور کور مردم بیگناه به دست منافقین خبیث در دهه 60، آنان را منفور عالمیان و چهره کریهشان را برای آزاد اندیشان جهان نمایان تر نمود ، اینک اذناب آن کوردلان و تفاله سفاکان داعشی ، این مولود خبیث مثلث شوم نظام سلطه آمریکا، اسرائیل و انگلیس و همراهان آن در میان سران مرتجع کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، اینگونه مردم معصوم را آماج حملات ددمنشانه خود قرار می دهند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این جنایت فجیع انسانی به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان روحی له الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهالی محترم استان خوزستان و مردم ولایت مدار اهواز بالاخص خانواده های شهدای این حادثه مولمه، علو درجات را برای این شهدا و صحت و سلامت برای مجروحان حادثه تروریستی و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.
رجاء واثق دارم که دستگاه های اطلاعاتی و قضایی به مصداق آیه شریفه «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» تمامی عوامل پشت پرده این فتنه کور را شناسایی کنند و در اسرع وقت ممکن به اشد مجازات برسانند.
همچنین، استاندار فارس نیز امروز اول مهرماه ابن حادثه تروریستی را محکوم کرد. در این پیام که خطاب به استاندار خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی است، آمده است:
استاندار محترم استان سرافراز خوزستان
جناب آقای شریعتی
حادثه حمله تروریستی و ناجوانمردانه به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیز شد، یادآور تهاجم غیرانسانی و ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس و نشان دهنده تداوم دشمنی و کینه جویی بدخواهان ملت ایران است.
بی شک صفوف به هم پیوسته ملت رشید و نجیب ایران که تندبادهایی مهیب را از سر گذرانده است، با این رفتارهای مذبوحانه هرگز دچار رخنه نخواهد شد.
این تهاجم خصم آلود نشان می دهد که دشمنان این مرز و بوم، بر خلاف ادعاهای خود در زمینه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، هیچ اهمیتی برای حقوق انسان ها قائل نیستند و ریختن خون انسان های بی گناه را برای رسیدن به اهداف شوم خود که ایجاد وحشت و القای وجود ناامنی در سطح کشور است مجاز می شمارند.
مردم شریف استان فارس در برابر حادثه تروریستی اهواز، همدلانه در کنار مردم سربلند و صبور خوزستان خواهند بود و بی شک نقشه های شوم دشمنان این سرزمین که به زعم خود به دنبال به زانو در آوردن ملت ایران هستند، باطل خواهد شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده های معزز شهدای این حادثه و ابراز هم دردی با مردم استان خوزستان، از درگاه خداوند متعال برای آن شهدای والا مقام علو درجات و برای تمامی بازماندگان، صبر مسئلت دارم.
در سالروز جنگ تحمیلی صدام علیه جمهوری اسلامی ایران،‌ در رژه نظامی در اهواز، یک گروه به‌ سوی مردم، رزمندگان و جایگاه استقرار مسئولان شلیک کردند.
حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز 25 شهید و 60 زخمی به جا گذاشته است.
در میان شهدای حمله تروریستی اهواز تعدادی افراد غیرنظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.
7375 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.