به گزارش ایرنا، ابراهیم طالبی شنبه پس از برتری تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در رقابت های دسته اول فوتبال کشور افزود: هشتم مهرماه در هفته ششم این بازی ها در شهرآورد شیرازیها میهمان تیم فجر سپاسی هستیم که اگر این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم برای رسیدن به لیگ برتر گام بزرگی برداشته ایم.
سرمربی قشقایی شیراز با اشاره به پیروزی روز شنبه تیمش مقابل شهرداری ماهشهر اظهار داشت: ما برای بازی با شهرداری چندین روز تمرین های سختی را پشت سر گذاشتیم و از بازیکنانم سپاسگزارم که سومین پیروزی پی در پی را کسب کردند.
وی اضافه کرد: از ابتدای مسئولیتم در این تیم به مدیرعامل باشگاه اعلام کردم که نیاز به 6 بازیکن داریم اما در ادامه نیز متوجه شدم که با همین بازیکنان خوبی که داریم می توان به نتیجه رسید.
مربی سابق استقلال تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در مورد اینکه چرا بازیکنان این تیم فرصت های زیادی برای گلزنی از دست می دهند، اظهار داشت: تیم ما در شروع مسابقات در نخستین بازی چهار گل دریافت کرد و باید روی خط دفاع کار می کردیم که این امر نیز تا حدودی بر طرف شده است و در ادامه نیز بر روی ضعف عدم گلزنی کار خواهیم کرد.
طالبی گفت: همدلی در نزد مجموعه این تیم موجب موفقیت شده و این بهترین راه برای رسیدن به هدف است.
داوود مهابادی سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در پایان بازی با خبرنگاران مصاحبه نکرد.
دیدارتیم های قشقای شیراز و شهرداری ماهشهر در هفته پنجم رقابت های فوتبال دسته یک کشور که در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد با برتری 2 بر یک میزبان پایان یافت.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 17 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
7368 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.