به گزارش ایرنا، حمید رضایی پور شنبه شب پس از پیروزی تیمش در برابر شهرداری سمنان، به خبرنگاران اظهار داشت: برخی از مشکلات را بارها و بارها اعلام کرده ایم اما هنوز به قوت خود باقی هستند.
وی نبود رختکن، استاندارد نبودن روشنایی ورزشگاه غدیر بندرعباس و حمایت نشدن از سوی مسوولان استانی را از جمله مشکلات تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در دیدارهای خانگی عنوان کرد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان نیز از جمله مهمترین مشکلات تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس است که البته این مشکل ارتباطی به دیدارهای خانگی و یا خارج از خانه ندارد.
رضایی پور با اشاره به پیروزی امشب بازیکنانش در برابر شهرداری سمنان، گفت: با وجود پیروزی از عملکرد بازیکنان به لحاظ فنی رضایت ندارم.
وی بیان داشت: بازیکنان تیم ما در بازی امشب به دلایل مختلف از شرایط روحی مناسبی برخوردار نبودند.
وی ادامه داد: ما همه تلاش خود را برای نشان دادن ظرفیت فوتبال ساحلی هرمزگان به کار گرفته ایم و امیدواریم که مسوولان نیز به این ظرفیت ویژه توجه کرده و از آن حمایت کنند.
تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس شامگاه شنبه در دیداری خانگی و در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر به مصاف شهرداری سمنان رفت که در این بازی موفق به پیروزی سه بر یک شد.
شهرداری بندرعباس با پیروزی در این بازی 27 امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
مسابقه لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با شرکت 12 تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در حال برگزاری است.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.