به گزارش ایرنا بر اساس رای اعضای این شورا، سولماز دهقانی و احمد تنوری به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت انتخاب شدند.
همچنین، عبدالرزاق موسوی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک، مهدی حاجتی نایب رئیس و سینا بنی زمانی به عنوان سخنگوی این کمیسیون برگزیده شدند.
نواب قائدی به سمت رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، مهدی حاجتی نایب رئیس کمیسیون و ابراهیم صبوری به عنوان سخنگوی این کمیسیون معرفی شدند.
نوذر امامی نیز به عنوان رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز، نواب قائدی نایب رئیس و ابراهیم صبوری به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.
همچنین برای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی این شورا احمد تنوری به عنوان رئیس کمیسیون، سیروس پاک فطرت نایب رئیس و سولماز دهقانی به سمت سخنگوی این کمیسیون تعیین شدند.
انتخاب هیات رئیسه کمیسیون های یاد شده نشان دهنده این است که چهار کمیسیون برای سال دوم فعالیت نیز همانند سال 96 با همان اعضا به کار خود ادامه می دهند و تنها لیلی دودمان بعد از کنار گذاشته شدن از هیات رئیسه این بار نیز از ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا شهر شیراز نیز کنار گذاشته شده است.
انتخاب هیات رئیسه جدید پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز برای سال دوم در اواخر مردادماه 97 برگزار و فعالیت این شورا از ابتدای شهریور ماه 97 آغاز شد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.