رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ما در دو حوزه بهسازی بافت فرسوده و توسعه حمل و نقل عمومی می‌توانیم از منابع دولتی استفاده کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل، اظهار کرد: شورا و شهرداری اردبیل در این دو حوزه تلاش می‌کند تا از اعتبارات ملی استفاده کند و در سایر حوزه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری با استفاده از منابع درآمدی و بودجه پیش‌بینی شده تلاش می‌کند کا را به نحو احسن به پیش برد.
وی محدودیت فصل کاری را در اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما برای فعالیت‌های عمرانی دوره کوتاه فصل کاری را شاهد هستیم و به همین دلیل شورا و شهرداری مصمم هستند تا از این فرصت محدود به بهترین نحو در اجرا و عملیاتی کردن برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی استفاده کنند.  
رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه نقطه به نقطه شهر اردبیل تبدیل به یک کارگاه عظیم عمرانی شده است، گفت: در هر کوچه و خیابان پروژه‌هایی را در حال اجرا داریم که به نظر می‌رسد خود مردم در این زمینه می‌توانند شایسته قضاوت کنند که شهر اردبیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.
پوستی تصریح کرد: در فرصت باقیمانده از شرایط مساعد جوی استفاده خواهیم کرد تا برخی از پروژه‌ها به فرجام رسیده و از نتیجه و ثمره آن عموم همشهریان استفاده کنند.
وی ادامه داد: ما در ابتدای سال برای همه طرح‌ها و پروژه‌ها پیش‌بینی‌ منابع و بودجه کرده‌ایم و قطعا با توجه به نوسانات غیرعادی قیمت‌ها نیاز است شهرداری متمم بودجه‌ای را ارائه کند که قطعا در متمم این کم و کاستی‌ها به نوعی جبران خواهد شد.  
رئیس شورای شهر اردبیل همراهی صادقانه اعضای شورای شهر را با شهردار اردبیل در پیشبرد بهتر امور در کنار تامین اعتبارات یادآور شد و گفت: در این زمینه تلاش بر این است تا کار به نحوی به پیش رود تا ما شرمنده مردم نشویم.
پوستی در مورد عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل بیان کرد: طبیعی است که برخی از اعضا به دلیل کار و دغدغه‌های دیگری که دارند در این بازدید حاضر نشدند و ما نظیر این شرایط را در جلسات شورا نیز شاهد هستیم که تعدادی به دلیل کار و ماموریتی که برایشان پیش‌ می‌آید مرخصی گرفته و یا از حضور در جلسات و بازدیدها عذرخواهی می‌کنند.  
وی ادامه داد: مهم این است که ما در انجام وظیفه نظارتی خود باید این بازدیدها را به شکل مرتب انجام دهیم که مصمم هستیم هر دو هفته یکبار این بازدیدها از تمامی پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل انجام شود تا رصد امور و به سرانجام رسیدن پروژه‌ها مورد دقت نظر قرار گیرد.
رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم مجموعه شورابیل را برای رویدادهای کشوری و حتی جهانی آماده کنیم باید در گام اول این مجموعه بی‌نظیر را به شایستگی معرفی کنیم تا عموم هموطنان و خارج نشینان با این مجموعه آشنا شده و به دنبال آن سعی کنیم تا برخی از رویدادهای مهم کشوری و جهانی را در این مجموعه بی‌نظیر برگزار کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.