مکان: فلسطین/ منبع: توئیتر

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تصاویر اولین شهید انتفاضه سوم در اعتراضات پس از تصمیم ترامپ در مورد قدس منتشر شد.

 

18

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که «محمد المصری» جوان 30 ساله فلسطینی که در جریان تظاهرات های حمایت از قدس در شرق «خان یونس» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

DQltiSeU8AI3KdE

المصری

 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: طی دو روز تجاوز نظامیان صهیونیست به شهروندان فلسطینی دو نفر شهید و 1114 تن نیز زخمی شدند. 954 تن در محل درگیری‌ ها معالجه و باقی زخمی ها به بیمارستان‌ ها منتقل شدند.

نیروهای صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی گلوله واقعی و گاز اشک‌ آور شلیک کردند. این تظاهرات‌ ها در مناطق مختلف غزه برگزار شد.

فلسطینی‌ ها روز جمعه را در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور آمریکا درباره قدس «روز خشم» نامیده بودند. ترامپ روز چهارشنبه قدس را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل به رسمیت شناخت.

جنبش حماس خواهان انتفاضه جدیدی علیه رژیم صهیونیستی شده است. همزمان با این تظاهرات‌ ها، به رسمیت شناختن قدس از سوی ترامپ به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل اعتراضات زیادی را در سرتاسر جهان به دنبال داشته است.

مکان: فلسطین

منبع: توئیتر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.