مکان: شهر لو توکه، فرانسه/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، همسر جنجالی رئیس جمهور فرانسه بار دیگر در انظار ظاهر شد و با مردم فرانسه سلفی گرفت.

«بریژیت تروینو» همسر «امانوئل ماکرون» پس از شرکت در انتخابات پارلمانی فرانسه، به همراه دخترش «تیفانی» (30 ساله) به میان مردم آمد و با آنها عکس گرفت.

در حالی که روند شمارش آراء تقریبا به پایان رسیده، حزب تازه تاسیس جمهوری به پیش و حزب متحدش «مو دم» از مجموع 577 کرسی پارلمانی، بیش از 300 کرسی را از آن خود کردند.

در حالی که امانوئل ماکرون (متولد 21 دسامبر 1977) تنها 39 سال سن دارد، همسرش (متولد 13 آوریل 1953) حدود 64 سال دارد. همین تفاوت سنی بالا و خاص بودن آن باعث شده تا رسانه های بسیاری بر روی این زن متمرکز شوند.

ماکرون در سال 1992 و در سن 15 سالگی در دبیرستان «لا پروویدانس» در شهر «آمیان» با بریژیت تروینو به عنوان معلم اش آشنا شد. در آن زمان، تروینو متاهل و صاحب سه فرزند بود اما قصد جدا شدن از همسر سابق اش را داشت.

والدین ماکرون که مخالف این رابطه بودند، در ابتدا او را به پاریس فرستادند اما آنها سرانجام در سال 2007 به صورت رسمی با هم ازدواج کردند.

تیفانی کوچک ترین فرزند بریژیت از همسر سابقش 30 سال سن دارد و به عنوان وکیل در ستاد انتخاباتی ماکرون فعالیت دارد. بزرگ ‌ترین فرزند وی نیز دو سال از ماکرون بزرگ‌ تر است و فرزند دوم بریژیت، با ماکرون هم سن است.

بریژیت وسواس زیادی نسبت به همسر خود دارد به طوری که در همه جلسات و نشست‌ ها در کنار اوست. 

این زوج هم ‌اکنون با سه فرزند بریژیت از ازدواج قبلی اش زندگی می ‌کنند.

مکان: شهر لو توکه، فرانسه

منبع: خبرگزاری فرانسه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.