مکان: لندن، انگلیس/ منبع: روزنامه دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، نخست وزیر پس از گذشت دو روز با آسیب دیدگان برج گرنفل لندن در یک کلیسا در نزدیکی محل حادثه دیدار داشت. او به دلیل تاخیر در این اقدامات تحت انتقادات شدید قرار دارد. او نگرانی های امنیتی را مسبب این تاخیر دانست، اگر چه در روز قبل ملکه و نوه اش «ویلیام» هر دو از محل حادثه بازدید کرده بودند.

نخست وزیر با تخصیص یک صندوق نقدی 5 میلیون پوندی به دنبال جلب رضایت ساکنان محلی عصبانی است. اما او در هنگام ترک کلیسا و در مواجهه با مردم عصبانی که او را هو می کردند، نیاز به حفاظت پلیس داشت.

ترزا می که به خاطر نتایج بد انتخابات پارلمانی اخیر به شدت تحت فشار است و همزمان به خاطر دیدار نکردن با قربانیان آتش‌ سوزی بزرگ در این برج مسکونی مورد انتقاد قرار گرفته، بالاخره روز جمعه با تعدادی از مجروحان این حادثه که در بیمارستان بستری هستند، دیدار کرد.

پیش از این «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر، «صادق خان» شهردار لندن، شاهزاده «ویلیام» و حتی ملکه الیزابت با قربانیان این آتش‌ سوزی بزرگ ملاقات کرده‌ بودند. حتی از درون حزب محافظه کار نیز واکنش ترزا می به این حادثه را مورد انتقاد قرار داده‌ اند.

بر اساس گزارش‌ های منتشر شده به احتمال زیاد تعداد تلفات این حادثه افزایش خواهد یافت.

صادق خان شهردار لندن روز جمعه خطاب به ترزا می نوشت مردم از واکنش کند نهادها و مقامات مسئول به شدت خشمگین هستند.

مکان: لندن، انگلیس

منبع: روزنامه دیلی میل

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.