مکان: آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش جماران، «جیل بایدن» بانوی اول آمریکا و دکتر «آنتونی فائوچی» از یک سایت واکسیناسیون کووید 19 در کلیسای تاریخی هارلم بازدید کردند؛ این در حالی است که فائوچی به دلیل کنترل ویروس مورد انتقاد قرار دارد.

در داخل از حضور آنها استقبال شده بود اما در خارج از محل، ده ها معترض وجود داشتند که علیه فائوچی که اکنون به عنوان مشاور ارشد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در امور پزشکی فعالیت می کند شعار می دادند.

رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا به‌ دلیل ممانعت در تحقیقات درباره منشأ شیوع ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفته است.

رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ، که فائوچی را به عنوان مشاور عالی معرفی کرد، اخیراً او را مورد انتقاد قرار داده است. وی شنبه شب، او را «مروج عالی، نه یک دکتر عالی» خواند.

«مایک پومپئو» وزیر خارجه دولت او هم گفته است «فائوچی از چین حمایت می‌ کند، اینکه او فکر کند پکن به مردمی که در ووهان در حال مرگ هستند اهمیت می‌ دهد یک تفکر ساده‌ لوحانه است.»

در همین حال، رئیس جمهور جو بایدن گفته است که دکتر را اخراج نخواهد کرد و از کار او تمجید کرده است.

معترضانی که در بیرون جمع شده بودند پیام هایی داشتند. برخی حتی دستورات برای اعمال محدودیت ها و ماسک پوشیدن توسط فائوچی را با فاشیسم مقایسه کردند.

بسیاری فریاد زدند «فائوچی را اخراج کنید.»

یک تظاهرات کننده گفت که فائوچی را باید بازداشت کنند.

در داخل ، فائوچی با تعداد کمی از خبرنگاران که جمع شده بودند صحبت کرد.

دکتر گفت: «ما می خواهیم این شیوع را با اطمینان کامل پایان دهیم و وسیله برای پایان دادن به آن واکسیناسیون است. و به همین دلیل است که من از بودن در اینجا بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام و از اینکه اینجا هستم بسیار افتخار می کنم.»

 

مکان: آمریکا

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.