به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی تختی عصر دوشنبه در نشستی با خبرنگاران در دفتر کارش در بندرعباس بیان داشت: متأسفانه کشور درگیر یک بیماری به نام کووید ۱۹ است.

هاشمی تختی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد اینکه عملکرد رئیس جمهور در مورد مبارزه با کرونا را چگونه ارزیابی می‌کنید و انتقاداتی که نسبت به قرنطینه شدن شخص رئیس جمهور وجود دارد، بیان داشت: در یک جنگ باید خود فرمانده در میدان حضور داشته باشد نه آنکه یک سرباز را فرمانده کند، اکنون رئیس‌جمهور باید با قاطعیت بیشتری فرماندهی مقابله با کرونا را به دست بگیرد نه آنکه تمامی وظایف خود را بر دوش وزیر بهداشت و درمان بیندازد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متأسفانه رئیس‌جمهور همه‌چیز را عادی جلوه می‌دهد درحالی‌که اکنون در وضعیت جنگ قرار داریم، خاطرنشان کرد: باید دولت علاوه بر تصمیم‌گیری برای دورکاری کارمندان دولت یا شیفتی کردن فعالیت‌ها، بسته حمایتی برای افراد تحت تأثیر شرایط فعلی جامعه را تدارک ببیند.

وی با بیان اینکه هر جا با مردم شفاف بودیم، مردم اعتماد کردند، تصریح کرد: هر تصمیمی برای مردم می‌گیریم باید قبل از اجرا برای مردم بیان شود تا با آمادگی مردم با آن کنار بیایند.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.