مکان: نیویورک، آمریکا/ منبع: خبرگزاری فرانسه

 

به گزارش جماران،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی نخستین سفرش به نیویورک پس از آن که اعلام کرد در سایه آغاز تحقیقات مجلس نمایندگان در زمینه استیضاح وی این شهر را ترک می کند، به تماشای یک رویارویی خشونت بار در هنرهای رزمی آمیخته پرداخت.

پس از هو کردن ترامپ در یک مسابقه بیس بال در واشنگتن ترامپ مورد استقبال برخی از علاقه مندان به هنرهای مبارزه خشونت بار قرار گرفت که برای دیدن این مسابقه میان در سالن«مدیسن اسکویر  گاردن» در نیویورک جمع شده بودند.

5dbe6cc842360432cc5413c4

ترامپ در این مسابقه به همراه شماری از نمایندگان جمهوریخواه برجسته و «اریک» و «جونیور» دو پسرش حاضر شد.

با وجود آن که برخی از تماشاگران از وی استقبال کردند اما برخی دیگر از تماشاگران نیز او را هو کردند.

در راند سوم دوربین های ورزشگاه تصاویری از سربازان حاضر در صندلی های تماشاچیان را نشان داد اما ناگهان تغییر جهت داده و تصویر ترامپ را نشان داد. وقتی تصویر ترامپ روی صفحه بزرگ افتاد تماشاگران وی را هو کردند.

5dbe6c724c59b7282c02c847

برای ترامپ این سفر نفس تازه کردن و استراحت از تحقیقات مجلس نمایندگان به شمار می رود که تلاش می کنند با استناد به اتهام هایش درباره توقف کمک ها به اوکراین برای وارد آوردن فشار به دولت این کشور جهت انجام تحقیقات درباره «جو بایدن» رقیب سیاسی وی و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، استیضاحش کنند.

این نخستین سفر ترامپ به نیویورک پس از آن است که وی اعلام کرد که مقر اقامتش را به شکل دائمی از برج ترامپ در نیویورک به تفرجگاه«مار الاگو» که وی در ایالت «فلوریدا » در تملک دارد منتقل می کند.

ترامپ به شدت به هنرهای رزمی علاقه مند است و در سفری که اخیرا به ژاپن داشت یک شب به تماشای کشتی«سومو» در توکیو به همراه «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن پرداخت.

 

 مکان: نیویورک، آمریکا

منبع: خبرگزاری فرانسه

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.