رونمایی از گوشی های جدید جیونی در پوسترهای تبلیغاتی+ عکس

تصاویر گوشی های جدید جیونی (Gionee)، از جمله جیونی اف 6 (Gionee F6) و جیونی اف 205 (Gionee F205)، پیش از رونمایی رسمی، در یک پوستر تبلیغاتی دیده شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گوشی های جدید جیونی طراحی بدون حاشیه دارند و قرار است در تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) در چین معرفی شوند. اخیرا این شرکت چینی دو پوستر تبلیغاتی در وب‌سایت Weibo منتشر کرده و در آن ضمن اعلام تاریخ رسمی رونمایی، عکس های جیونی F6 و جیونی F205 را به تصویر می‌کشد. این پوسترها همچنین، معرفی جیونی ام 7 پلاس (Gionee M7 Plus)، جیونی استیل 3 (Gionee Steel 3) و جیونی اس 11 اس (Gionee S11s) را در تاریخ گفته‌شده، تایید می‌کنند و خبر از رونمایی گوشی تازه معرفی‌شده‌ی جیونی اس 11 (Gionee S11) می‌دهند.

مشخصات گوشی های جدید جیونی

به جز نام گوشی های جدید جیونی و طراحی تمام‌صفحه آنها (صفحه نمایش کشیده با نسبت 18 به 9 و حاشیه اضافی کم)، جزییات دیگری از قبیل مشخصات فنی این محصولات گفته نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد گوشی جیونی اف 205 به نمایشگری 5 اینچی، چیپست چهارهسته‌ای مدیاتک MT6739 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 8 و سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شود و اندروید 7.1.1 نوقا را اجرا کند.

گوشی های جدید جیونی در یک پوستر تبلیغاتی رویت شدند + مشخصات
گوشی های جدید جیونی در یک پوستر تبلیغاتی رویت شدند + مشخصات

هنوز اطلاعات رسمی از مشخصات جیونی اف 6، استیل 3، اس 11 و اس 11 اس منتشر نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید