یک پلی استیشن دیگر در راه است؟

دیمیان ثانگ، یکی از محققان شرکت Macquarie Capital بر این باور است که سونی تا اواخر سال ۲۰۱۸ نسل جدید پلی‌استیشن را معرفی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس پیش‌بینی یکی از محققان شرکت Macquarie Capital، ممکن است زودتر از آن‌چه که فکرش را می‌کردیم سونی به معرفی نسل جدید پلی‌استیشن بپردازد تا بتواند به صورت مستقیم با ایکس‌باکس اسکورپیو، کنسول جدید مایکروسافت رقابت کند. 

 

دیمیان ثانگ، یکی از محققان شرکت Macquarie Capital بر این باور است که سونی تا اواخر سال ۲۰۱۸ نسل جدید پلی‌استیشن را معرفی می‌کند. در اکثر مواقع، پیش‌بینی محققان درست از آب در نمی‌آید اما دیمیان ثانگ پیش از این، عرضه‌ی دو کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم و پرورا پیش‌بینی کرده بود.

 

اگر سونی قصد معرفی نسل جدیدی از کنسول‌های بازی خود را داشته باشد به احتمال زیاد چند ماه قبل از آن خبر ساخت کنسول را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. اگر نگاهی به گذشته‌ی این شرکت بیندازیم متوجه خواهیم شد که سونی تقریبا ۹ ماه قبل از معرفی پلی‌استیشن 4، خبر تولید آن را منتشر کرده بود. دو کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم و پرو نیز هر کدام به ترتیب یک هفته و دو ماه قبل از معرفی رسمی، در وب‌سایت‌های خبری مشاهده شدند.

 

شاید عرضه‌ی کنسول جدید شرکت سونی بتواند کمی میزان هیجان معرفی ایکس‌باکس اسکورپیو که به عنوان قدرت‌مندترین کنسول تاریخ شناخته می‌شود را کاهش دهد اما قطعا پلی‌استیشن جدید سونی بر روی فروش دو کنسول جدید این شرکت، پلی‌استیشن 4 اسلیم و پرو تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این، سونی همچنان در بخش پلی‌استیشن با آمار فروش فوق‌العاده‌ای مواجه بوده و بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها قصد معرفی سخت‌افزاری جدید را داشته باشد.

 

به ‌هر‌ حال اگر پلی‌استیشن 5 تا سال آینده معرفی شود به احتمال فراوان بارها و بارها با کنسول جدید مایکروسافت مقایسه خواهد شد. کنسول اسکورپیو مایکروسافت که نسخه‌ی به‌روز شده‌ی ایکس‌باکس وان به شمار می‌رود می‌تواند تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان را اجرا کند. بنابراین سوال اصلی که در این‌جا پیش می‌آید این است که آیا پلی‌استیشن جدید سونی نیز می‌تواند بازی‌های پلی‌استیشن 4 را اجرا کند یا خیر؟ در هر صورت بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود سونی چه برنامه‌ای را برای نسل بعدی پلی‌استیشن در نظر گرفته است.

 

ps4 pro

 

دیدگاه تان را بنویسید