راهنمای خرید

جی پلاس: دو گوشی پرچمدار کامپکت + قیمت

با وجود اسمارت فون های بسیار با برندهای مختلف از سرتاسر جهان، ممکن است در اینکه کدامیک را بخرید به تردید بیفتید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در بهار سال جدید شاید شما هم بخواهید موبایل خود را همچون بسیاری دیگر از موارد در زندگی تان تغییر دهید. حتی اگر برای پرداخت هزینه مشکلی نداشته باشید باز هم خرید اسمارت فون های گران قیمت دشوار است زیرا گزینه های زیادی وجود دارد که همگی هم خوب و کامل هستند. این روزها فرصت خوبی برای خرید اسمارت فون است زیرا همه کمپانی ها در دو ماه اخیر بهترین های خود را معرفی کرده اند و همه گزینه ها را در دست دارید. برای مثال اکنون می توانید به گزینه های خود غول هایی همچون سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و همچنین الجی جی6 خوش ساخت را هم اضافه کنید.

اکنون از آیفون 7 و 7 پلاس گرفته تا پیکسل های گوگل در دسترس هستند و برخی گوشی های قدیمی تر همچون گلکسی اس 7 و اس 7 اج و همچنین الجی جی5 هم حالا قیمت های پایین تری دارند. در کنار این موارد اسمارت فونی همچون وان پلاس 3تی هم وجود دارد که قابلیت های قوی را با عملکردی فوق العاده و قیمت مناسب ترکیب می کند!

هیچ یک از این موارد، آن قهرمان کاملی نیست که همه چیز را در خود داشته باشد و هر یک در مورد یا مواردی بهتر از دیگری هستند و به همین خاطر است که همه گزینه های خوب را در این گزارش بررسی کرده و انتخاب را با توجه به اولویت ها به خود شما واگذار می کنیم. برای هر پرچمدار روی مهمترین ویژگی هایش تمرکز می کنیم و دسته بندی هایی هم در این گزارش وجود دارد تا به انتخاب تان کمک کند. برای مشاهده بهترین اسمارت فون هایی که این روزها می توانید بخرید با جی پلاس همراه باشید.

بهترین پرچمدارهای کامپکت

آیفون SE

هنوز بسیاری از کاربرها در جهان به گوشی های کوچکتر علاقه دارند که بتوانند با یک دست به راحتی با آن کار کنند و نمایشگر بزرگ خارج از لیست خواسته های آنها است. آیفون اس ای در این زمره بهترین گوشی به شمار می رود زیرا اصلا به سایز آن گوشی دیگری نیست. این گوشی از نظر عملکرد هم نزدیکی زیادی به گوشی آیفون 6 اس دارد و از همرده های اندرویدی و کامپکت خود قوی تر و سریع تر است. جا دارد به دوربین 12 مگاپیکسلی و قوی در آیفون اس ای و توانایی ثبت ویدئوی 4K و همچنین قابلیت جالب Live Photos هم اشاره کنیم. از قیمت مناسب که بگذریم، می توان به باتری قوی تر نسبت به دیگر آیفون ها اشاره کرد. آیفون اس ای با اینکه شاید اولین محصول میان رده و نا متعارف اپل باشد اما باز هم بسیار جذاب و مشتری پسند است.

نمایشگر: 4 اینچی با وضوح 640 در 1136 پیکسل، ال سی دی

سخت افزار: تراشه A9

دوربین: 12 مگاپیکسل اصلی با قابلیت ثبت ویدئوی 4K و 1.2 مگاپیکسل دوربین سلفی

باتری: 1624 میلی آمپر ساعتی

مزایا:

  • بسیار کامپکت و سبک
  • سرعت و قدرت بسیار بالا
  • دوربین قوی
  • باتری خوب

مزایا:

  • طراحی کمی قدیمی است
  • اسپیکر عالی نیست

قیمت: یک میلیون و 900 هزار تومان

سونی اکسپریا ایکس کامپکت

بهترین رقیب برای آیفون اس ای در گوشی های کامپکت همین محصول سونی است. یافتن یک گوشی اندرویدی قوی با نمایشگر زیر 5 اینچ این روزها کار دشواری است اما سونی یک گزینه خوب ارائه داده است. تراشه اسنپدراگون 810 به همراه دوربین 23 مگاپیکسلی این گوشی، آن را به یک اندرویدی تمام عیار و کامپکت تبدیل می کند. نمایشگر این گوشی 4.6 اینچ بوده و کناره های آن هم کم است تا اندازه کلی گوشی بسیار کوچک باشد. در کنار این موضوع باید به ساخت قوی و چشم نواز سونی هم اشاره کرد.

نمایشگر: 4.6 اینچ با وضوح 720 در 1280 پیکسل، ال سی دی

سخت افزار: اسنپدراگون 650 با 3 گیگابایت رم

دوربین: 23 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل

باتری: 2700 میلی آمپر ساعتی

مزایا:

  • بسیار کامپکت
  • طراحی خوب و خوش ساخت
  • روشنایی بالای نمایشگر
  • دوربین قوی
  • باتری قوی

معایب:

  • طراحی پلاستیکی!
  • کمی ضخیم

قیمت: 500 دلار

دیدگاه تان را بنویسید