گزارش جی پلاس؛

3 گوشی برتر بازار با قیمت 400 دلار + بررسی

برخی اسمارت فون های پرچمدار با اینکه قابلیت های درخوری دارند اما قیمت شان هم مناسب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در بهار سال جدید شاید شما هم بخواهید موبایل خود را همچون بسیاری دیگر از موارد در زندگی تان تغییر دهید. حتی اگر برای پرداخت هزینه مشکلی نداشته باشید باز هم خرید اسمارت فون های گران قیمت دشوار است زیرا گزینه های زیادی وجود دارد که همگی هم خوب و کامل هستند. این روزها فرصت خوبی برای خرید اسمارت فون است زیرا همه کمپانی ها در دو ماه اخیر بهترین های خود را معرفی کرده اند و همه گزینه ها را در دست دارید. برای مثال اکنون می توانید به گزینه های خود غول هایی همچون سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و همچنین الجی جی6 خوش ساخت را هم اضافه کنید.

اکنون از آیفون 7 و 7 پلاس گرفته تا پیکسل های گوگل در دسترس هستند و برخی گوشی های قدیمی تر همچون گلکسی اس 7 و اس 7 اج و همچنین الجی جی5 هم حالا قیمت های پایین تری دارند. در کنار این موارد اسمارت فونی همچون وان پلاس 3تی هم وجود دارد که قابلیت های قوی را با عملکردی فوق العاده و قیمت مناسب ترکیب می کند!

هیچ یک از این موارد، آن قهرمان کاملی نیست که همه چیز را در خود داشته باشد و هر یک در مورد یا مواردی بهتر از دیگری هستند و به همین خاطر است که همه گزینه های خوب را در این گزارش بررسی کرده و انتخاب را با توجه به اولویت ها به خود شما واگذار می کنیم. برای هر پرچمدار روی مهمترین ویژگی هایش تمرکز می کنیم و دسته بندی هایی هم در این گزارش وجود دارد تا به انتخاب تان کمک کند. برای مشاهده بهترین اسمارت فون هایی که این روزها می توانید بخرید با جی پلاس همراه باشید.

بهترین پرچمدارها با قیمت 400 دلار

وان پلاس 3T

پرچمدار وان پلاس دیگر مثل گذشته حالت آزمایشی و تمرینی ندارد و 3T به معنای واقعی یک گوشی برتر با ساختی قوی است که نمی توان مشکلی در آن پیدا کرد! این پرچمدار هیچ ویژگی منحصر به فردی ندارد اما با قیمتی نصف سایر پرچمدارها و در عین حال سخت افزار و نرم افزاری برابر با آنها، بازار را به هم ریخته است! تراشه اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت رم! در دل این گوشی قرار دارد و عملکرد رابط کاربری خاص آن هم زیبا و سریع است. به علاوه اینکه دوربین این گوشی هم قابل قبول است. در واقع پیشنه9اد ندادن این گوشی به علاقه مندان هیچ دلیلی ندارد!

نمایشگر: 5.5 اینچی با وضوح 1080 در 1920 پیکسل و آمولد

سخت افزار: اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت رم

دوربین: اصلی 16 مگاپیکسل و سلفی 16 مگاپیکسل!

باتری: 3400 میلی آمپر ساعتی

مزایا:

  • قیمتی بسیار پایین
  • طراحی زیبا
  • نمایشگر قوی
  • عملکرد سریع
  • اسکنر اثر انگشت قوی
  • حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی
  • دوربین قوی و سریع

معایب:

  • امکان ارتقای حافظه با استفاده از میکرو اس دی وجود ندارد

قیمت: 440 دلار!

موتو زد پلی موتورولا

اگر دنبال اسمارت فونی هستید که باتری آن دو روز دوام داشته باشد، موتو زد پلی بهترین گزینه است زیرا تراشه قوی و در عین حال کم مصرفی به نام اسنپدراگون 625 دارد. یک گوشی خوب و باریک که که طراحی مناسبی دارد و با استفاده از قابلیت های خاص موتورولایی که دارد می توانید کاور های روی آن را به سادگی عوض کنید. دوربین قوی که می تواند ویدئوی 4K بگیرد و اندروید 7 نوقای آن که نزدیک به اندروید خام گوگل است هم از دیگر ویژگی های مثبت این اسمارت فون است.

قیمت: 450 دلار

آنر 8 هواوی

آنر 8 یک گوشی جدید از هواوی چینی است که به تازگی روانه بازار شده و با برچسب قیمتی مناسب نگاه ها را به خود جلب کرده است. یک گوشی بسیار زیبا، دوربین دوگانه خاص و بدنه فلزی و شیشه ای ظریف این گوشی را به گزینه ای مناسب برای دوست داران اندروید تبدیل کرده است.

نمایشگر: 5.2 اینچ با وضوح 1080 در 1920 پیکسل، ال سی دی

سخت افزار: تراشه کرین 950 با 4 گیگابایت رم

دوربین: 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل

باتری: 3000 میلی آمپر ساعتی

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • طراحی خوب و با کیفیت
  • اسکنر اثر انگشت سریع و دقیق
  • دوام مناسب باتری

معایب:

  • رابط کاربری عجیب و غریب است

قیمت: 400 دلار

دیدگاه تان را بنویسید