آیفون 8، Edition نام دارد؟

بر اساس شایعات، اپل قصد دارد آیفون بعدی را با نام ادیشن روانه بازار کند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وب‌سایت ژاپنی اوتاکارا، مدعی شده است که آیفون 8، با نامی خاص یعنی آیفون ادیشن در کنفرانس ماه سپتامبر اپل در کنار آیفون ۷ اس و ۷۷ اس پلاس معرفی خواهد شد. احتمالا این نسخه از آیفون قیمتی بالای هزار دلار خواهد داشت.

در این گزارش آمده است که اپل در حال حاضر نسخه‌های مختلف آیفون ۸ را آزمایش می‌کند که برخی از آن‌ها دارای پنل LCD و برخی دیگر امولد هستند. همچنین برخی از نسخه‌های آزمایشی دکمه‌ی هوم دارند و برخی دیگر فاقد دکمه‌ی فیزیکی هوم هستند. به علاوه، اپل نسخه‌های شیشه‌ای، آلومینیومی و سرامیکی از گوشی را تست می‌کند.

بنا بر گزارش اوتاکارا، اپل در حال سبک و سنگین کردن فناوری‌ها و موادی است که بتوان آن‌ها را در تعداد انبوه نیز تولید کرد. به‌تازگی نیکِی ژاپن نیز به تحلیل‌گر معروف، مینگ چی کو پیوسته است و هر دو در این مورد هم نظر هستند که آیفون ۸ صفحه نمایش ۵.۸ اینچی اولد خواهد داشت و نسخه‌های دیگر دارای پنل LCD با ابعاد ۴.۷ و ۵.۵۵ اینچ خواهند بود.

مک اوتاکارا، مدعی شده که اپل از دو مورد در آیفون بعدی مطمئن است؛ اولی صفحه نمایش ۵ اینچی و دوم استفاده ازشارژ بی‌سیم. البته صفحه نمایش ۵ اینچی که اوتاکارا به آن اشاره کرده، صفحه نمایش و سطحی از آن است که در دسترس کاربر قرار داده شده است. در واقع این صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خواهد بود که ۵.۱۵ اینچ آن در اختیار کاربر است و بقیه‌ی آن دکمه‌های مجازی را در خود جای خواهد داد.

نکته‌ی جالب این است که اپل در کنار آیفون ادیشن از نسخه‌های استاندارد ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون با نام ۷ اس و ۷ اس پلاس نیز رونمایی خواهد کرد و این دو گوشی در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار خواهند شد، اما آیفون ادیشن با فاصله‌ی قابل توجهی نسبت به این دو گوشی عرضه می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید