معرفی وبسایت های آرامش بخش

تحقیقات نشان می دهد که گوش دادن به صداهای برگرفته از طبیعت باعث دوری از عصبی بودن و حواس پرتی می شود. در این گزارش به معرفی وبسایت هایی با تصاویر طبیعت و صداهای آرامش بخش برای تمرکز بیشتر می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اگر تصمیم دارید بخشی از روزتان را گوش دادن به صدای طبیعت تشکیل دهد یا می خواهید ذهنتان را با گوش دادن به صداهای یکنواخت آرامش بخش، از افکار زائد خالی کنید، وبسایت هایی که در این گزارش معرفی می کنیم به کار شما خواهد آمد. در این گزارش پنج سایت معرفی شده اند که برای انجام بهتر کارها یا حتی صرفا آرامش بیشتری داشته باشید.

CalmSounds (تحت وب، فروش MP3): مجموعه ساده ای از صداهای آرامش بخش برخی اوقات نیاز دارید که به صدای امواج ساحل یا طبیعت جنگلی در یک روز آفتابی گوش دهید . در سایت CalmSounds می توانید به این نیاز پاسخ دهید.

در این سایت شش قطعه صوتی و چند ویدئو از جمله فیلم آبشارهای نیاگارا وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. علاوه بر این در این سایت می توانید از بین فایل های MP3 آماده، پس از خرید، دانلود کنید.

Nature Sounds Map (تحت وب): صداهای طبیعی مجانی از سراسر جهان در دنیایی سرشار از گوناگونی های مختلف زندگی می کنیم. و صداهای مختلف در نقاط مختلف دنیا زیبایی یکتایی دارند. اگر می خواهید تجربه جدیدی داشته باشید یا می خواهید تجربه خاطره انگیزی را به یاد آورید، Nature Sounds Map سایتی است که قابلیت دریافت صداهای مختلف از نقاط مختلف جهان را دارد. کافی است هر جای نقشه که بخواهید کلیک کنید تا صدای مربوط به آن نقطه از جهان پخش شود.

علاوه بر این می توانید از صداهای مختلفی که علاقه دارید، لیست پخش تهیه کنید.

Noisli ( تحت وب، افزونه کروم): ترکیب صداهای آرامش بخش می خواهید بر صداهای پس زمینه کنترل داشته باشید؟ سایت Noisli مخصوص کنترل صدای پس زمینه است. افزونه جدید این سایت برای Chrome کار را برای کاربران ساده تر می کند. دیگر نیاز نیست برای پخش صدای پس زمینه، یک تب دائما باز باشد.

با استفاده از این افزونه می توانید چند صدا را با یکدیگر ترکیب کنید. علاوه بر این می توانید با متد پرومودو، تایمر تنظیم کنید. البته اگر کاربر کروم نیستید، می توانید با استفاده از سایت به تمام این امکانات دست یابید، اما استفاده از افزونه بسیار آسان تر است.

A Soft Murmor ( تحت وب، اندروید): سایت دیگری برای ترکیب صداهای طبیعت این سایت شباهت زیادی به Noisli دارد. تحت وب است و رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد. می توانید صدا های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید تا به ترکیب آرامش بخش دلخواه خود برسید.

نقطه قوت آن نسبت به Noisli این است که دارای برنامه اندرویدی نیز هست. اگر کاربر اپل هستیدُ برنامه مشابهی با نام Noizio برای آیفون و Mac وجود دارد.

Listen To Wikipedia (تحت وب): صداهای آرامش بخش برای هر بار ویرایش در ویکی پدیا ایده این سایت این است که با هر بار ویرایش صفحات ویکی پدیا، صدایی پخش شود. به نظر نمی رسد که از چنین ایده ای یک ملودی آرامش بخش نتیجه شود. اما پس از چند دقیقه استفاده از سایت متوجه می شوید که ترکیب این صداها بسیار آرامش بخش است.

علاوه بر صدایی ک پخش می شود، با ورود به این سایت، کاربر به بزرگی ویکی پدیا و به طور کلی پروژه های متن باز پی می برد. برگرفته از MakeUseOf

دیدگاه تان را بنویسید