جی پلاس

پورشه ماکان و تایکان برقی به بازار می آید

پورشه از تحویل 9135 خودروی جدید به مشتریان خود در خاورمیانه، آفریقا و هند در سال 2023 خبر داد که نشان دهنده رشد 11 درصدی فروش نسبت به سال 2022 است که طی آن این شرکت نسبت به سال 2021 رشد 20 درصدی داشته است. تعداد خودروهای جدید تحویل شده به مشتریان از سال 2020 تا 47 درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از مجله خودرو: دکتر مانفرد بروینیل، مدیر عامل خاورمیانه و آفریقا شرکت پورشه، گفت: پورشه در طول سال 2023 به لطف طیف استثنایی خودروها،  به رشد قابل توجهی در منطقه ما دست یافت.

وی افزود: ما به عنوان یک تیم به تلاش های  خود برای رسیدن به رویاهای مشتریان خود ادامه می دهیم. 2023 سالی پر از اتفاقات هیجان انگیز و معرفی خودروهای جدید بود.

ما 75 سالگی خودروهای اسپرت پورشه را جشن گرفتیم. کاین بار دیگر پرفروش‌ترین پورشه در منطقه در سالی بود که نسل جدید به‌روز شد، و امسال نیز بالاترین فروش را برای تایکان، داشت که رشد 80 درصدی را در مقایسه با به سال قبل آن به دست آورد.

بروینیل گفت: «پس از پایان سال 2023،  ما یک سال هیجان انگیز دیگر را در پیش داریم، زیرا خودروهای زیادی از جمله Macan و تایکان کاملاً برقی به بازار عرضه خواهند شد، علاوه بر این، بسیاری از مراکز جدید در سراسر جهان و منطقه افتتاح خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید