نوار وظیفه ویندوز ۱۱ تغییر می کند

شرکت مایکروسافت قصد دارد به شکل آزمایشی برخی از ویژگی‌های نوار وظیفه در ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ برگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین پیش‌نمایش داخلی ویندوز ۱۱ مایکروسافت (Build ۲۵۱۵۸) در Dev Channel حکایت از بازگشت برخی از ویژگی‌های قدیمی نوار وظیفه دارد.

به گزارش digitaltrends، بر اساس این نمایش یکی از تغییرات در نوار وظیفه ویندوز ۱۱ مربوط به رابط کاربری آن است. از سایر تغییرات می‌توان به معرفی مجدد ویژگی نوار جستجو اشاره کرد. شرکت مایکروسافت با ساخت پیش نمایش و انتشار آن به دنبال آزمایش و دریافت نظرات توسعه دهندگان در مورد به روز رسانی احتمالی در آینده است. همچنین مایکروسافت در حال آزمایش نشان‌های اعلان برای بخش ابزارک‌های خود در ویندوز ۱۱ است. نشان‌های اعلان ویژگی مکمل ابزارک‌ها هستند و به عنوان هشدار یا توصیه برای ابزارک‌های مختلف مانند آب‌وهوا عمل می‌کنند. البته حضور این ویژگی به صورت دائمی در ویندوز ۱۱ قطعی نیست.

ویژگی‌های دیگری هم از جمله ویژگی‌های فوکوس و مزاحم نشوید قبلاً در برنامه Windows Insider آزمایش شده و به نسخه‌های عمومی ویندوز ۱۱ راه یافته بود. ویژگی فوکوس "حواس‌پرتی‌های بصری" را به حداقل رسانده و شلوغی روی دسکتاپ را کاهش می‌دهد. قابلیت مزاحم نشوید هم به شما این امکان را می‌دهد که تجربه فوکوس خود را ردیابی و شخصی سازی کنید. ویژگی زیرنویس‌هم قابلیت جفت شدن با سایر برنامه‌ها و همچنین صدای مبتنی بر وب را دارد.

دیدگاه تان را بنویسید