نحوه نصب ویندوز ۱۱ از طریق USB

با چند ترفند ویندوز11 را از طریق USB بر روی رایانه خود نصب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ویندوز ۱۱ اولین بار در ماه ژوئن سال گشته معرفی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم با چند ترفند ساده از طریق این نسخه را بر روی رایانه خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

به گزارش سایت gizbot؛ برای نصب ویندوز یازده کاربران گرامی ابتدا  باید فضای رایانه خود را بررسی کرده تا فضای مورد نیاز  را داشته باشند.  گفتنی است که فایل ISO ویندوز ۱۱ به فضای ۵.۱ گیگابایت، درایو‌های فلش مورد استفاده و دستگاه‌های مورد نظر، نیاز دارد. گفته شده، برای نصب این نسخه از ویندوز، ابتدا باید نسخه قبلی را حذف کرده سپس فایل‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید را پشتیبان کرده و به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. 

پس از انجام کارهای فوق باید این نسخه را دانلود کنید. ابتدا به وب سایت رسمی دانلود ویندوز ۱۱ بروید. سپس روی Download Now کلیک کرده در لحضه ویندوز جدید به صورت خودکار شروع به دانلود می‌کند. برای اجرا این نسخه  پس از اتمام برای دانلود فایل ISO، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

پس از دانلود نسخه یازده، فایل ISO مانند هر دانلود دیگری در File Explorer نمایش داده می‌شود. در این لحظه می‌توانید به سادگی USB یا فلش مموری دیگر را به رایانه خود متصل کرده و فایل را انتقال دهید. اگر می‌خواهید از USB  برای اجرای ویندوز ۱۱، باید آن را بوت کنید. 

برای این کار ابتدا باید  آخرین نسخه Rufus  را بر روی دستگاهی که دارای ویندوز ۱۱ نیز است نصب کنید سپس درایو USB را که فایل ISO روی آن نصب شده را به رایانه وصل کنید.  در این مرحله  از پنجره اصلی Rufus، به دستگاه بروید سپس  در قسمت File system، NTFS و گزینه  Partition scheme، MBR را انتخاب کنید. پس از آن روی "SELECT" در سمت راست "Boot selection" کلیک کرده و فایل ISO را انتخاب کنید. در پایان  روی شروع کلیک کنید. م دت زمانی که طول می‌کشد به سرعت حافظه USB شما بستگی دارد.

پس از انجام کارهای فوق، یک حافظه USB خواهید داشت که می‌توانید از آن برای نصب ویندوز ۱۱ بر روی هر دستگاه سازگار استفاده کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید